اختراع نمایشگر بازشو« اوپو» برای ساعت هوشمند

همزمان با داغ شدن بازار استفاده از نمایشگرهای تاشو در گوشی‌های موبایل، یک شرکت چینی رندرهای سه بعدی خود از اسمارت واچ (ساعت هوشمند) را برای ثبت به سازمان جهانی مالکیت فکری (WIPO) ارائه داده است.

به گزارش ایسکانیوز، آن طور که از رندرهای منتشر شده برمی‌آید، ساعت هوشمند کمپانی چینی اوپو بندی معمولی داشته و صفحه آن مستطیل شکل است. یکی از ویژگی‌های خاص این ساعت آن است که صفحه نمایش آن تاشو بوده و بنابراین کاربر هر زمان که اراده کند می‌تواند صفحه‌ای بزرگ‌تر داشته باشد. طراحی این ساعت هوشمند به گونه‌ای بوده که هم برای کاربران راست دست و هم کاربران چپ دست مناسب است. اگر ساعت بر روی دست راست بسته شود، نمایشگر تاشو بر روی مچ باز می‌شود و اگر کاربر آن را بر دست چپ خود ببندد، در پشت کف دست. در هر کدام از این شرایط، تدابیر لازم اندیشیده شده تا نمایشگر از پشتیبانی لازم بهره‌مند شده و در هوا معلق نماند.

ساعت هوشمند اوپو در هر دو حالت باز و بسته قابل استفاده است. وقتی نمایشگر باز است، صفحه آن تا ۲۰۰ برابر بزرگ‌تر شده و فضایی سه برابر نمایشگر در حالت بسته، در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. فرآیند تاشدن این ساعت نیز به طور تمام خودکار انجام می‌شود.

با وجود طرح و نقشه‌های ارائه شده، از آن جایی که اوپو هنوز حتی یک گوشی تاشو هم عرضه نکرده، ساعت هوشمند تاشو نیز به این زودی‌ها به بازار نخواهد آمد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1022107

وب گردی

وب گردی