تجلیل دانشگاه آزاد از مدال آوران یونیورسیاد/ تفاهم نامه تربیت بدنی دانشگاه آزاد با فدراسیون ژیمناستیک

رئیس فدراسیون ژیمناستیک برای امضای تفاهم نامه همکاری با مسئولان باشگاه فرهنگی و ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی دیدار خواهد کرد تا تصمیم گیری نهایی در خصوص راه اندازی رشته ژیمناستیک در واحد های دانشگاه آزاد گرفته شود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، صبح امروز بهزاد کیهانی رئیس فدراسیون دوو میدانی با کمال جوانمرد دیدار کرد تا در خصوص تیم‌داری دانشگاه آزاد در لیگ برتر دوو میدانی در بخش آقایان و بانوان تصمیم گیری کنند.
تیم بانوان دوو میدانی دانشگاه آزاد در ۴ سال اخیر قهرمان مسابقات بوده است و در فصل جدید قرار است که تیم آقایان هم تشکیل شود.

تفاهم نامه همکاری تربیت بدنی با فدراسیون ژیمناستیک

زهرا اینچه درگاهی رئیس فدراسیون ژیمناستیک برای امضای تفاهم نامه همکاری با مسولان باشگاه فرهنگی و ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی دیدار خواهد کرد تا تصمیم گیری نهایی در خصوص راه اندازی رشته ژیمناستیک در واحد های دانشگاه آزاد گرفته شود.
قرار است رشته ژیمناستیک به یکی از واحد های جامع دانشگاه آزاد واگذار شود تا این مسابقات به صورت متمرکز در یکی از استان ها برگزار شود.

تجلیل دانشگاه آزاد از مدال آوران یونیورسیاد

دانشجویان دانشگاه آزاد موفق شدند در مسابقات یونیورسیاد مدال های خوش‌رنگی کسب کنند. بر همین مبنا، اداره کل تربیت بدنی دانشگاه آزاد با موافقت دکتر طهرانچی قرار است مراسم تجلیلی از دانشجویان مدال آور دانشگاه آزاد اسلامی برگزار کنند. از ٢٢ دانشجو اعزامی به مسابقات یونیورسیاد ١٢ دانشجو موفق به کسب مدال در رشته های تکواندو، تیراندازی با کمان و تیراندازی با تفنگ شدند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1022115

وب گردی

وب گردی