تغییر سال مالی دانشگاه آزاد اسلامی به انضباط مالی و بودجه‌ای منجر می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی گفت: تغییر سال مالی دانشگاه آزاد اسلامی سبب انضباط مالی و بودجه ای می شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، عباسعلی حیدری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی با اشاره به برگزاری جلسه بررسی و تصویب بودجه این دانشگاه، گفت: امسال برخلاف دوره‌های گذشته برای هر آیتمی در بودجه باید برنامه مشخص و قابل استنادی از سوی استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی ارائه تا مورد تصویب واقع شود.

وی با بیان اینکه استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی باید به سمت توسعه درآمدهای غیرشهریه‌ای پیش بروند، افزود: در جلسه بررسی بودجه مقرر شد، حداقل 10 درصد از درآمدهای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی از منابع غیرشهریه ای تأمین شود.

حیدری بر اهمیت ضرورت پژوهش در رویکرد جدید دانشگاه آزاد اسلامی اشاره و تصریح کرد: بر این اساس باید شهریه متغیر پایان نامه های کارشناسی ارشد و رساله های دکتری دانشجویان تا سقف 10 درصد به فعالیت های پژوهشی اختصاص یابد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی تأکید کرد: از این پس هر عملیاتی که در استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی صورت می گیرد، باید دقیقاً مطابق با برنامه بودجه یک ساله استان باشد و به فعالیت‌های خارج از برنامه بودجه اعتبار و هزینه‌ای تعلق نمی گیرد.

وی با بیان اینکه سال مالی دانشگاه آزاد اسلامی از سال شمسی به سال تحصیلی تغییر پیدا کرده، گفت: این موضوع سبب انضباط مالی و بودجه ای در دانشگاه آزاد اسلامی می شود، چرا که تمام دریافت‌های مالی، هزینه ها، حساب و کتاب ها با شروع سال تحصیلی انجام می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1022128

وب گردی

وب گردی