تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان بسیج اساتید و دانشگاه امام حسین(ع)  منعقد شد

سازمان بسیج اساتید کشور و دانشگاه جامع امام حسین(ع) در راستای رسیدن به دانشگاه تراز انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند. 

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور، رئیس سازمان بسیج اساتید کشور و رئیس دانشگاه جامع امام حسین(ع) برای راه‌اندازی مدرسه عالی حکمرانی و سیاست‌گذاری، رسیدن به دانشگاه تراز انقلاب اسلامی و تمدن اسلامی ایرانی ازطریق توانمندسازی، ارتقای کارآمدی اندیشکده‌های بسیج اساتید و هسته‌های علمی مسئله‌محور، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

مجتبی زارعی استاد دانشگاه و رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در دانشگاه جامع امام حسین(ع) حاضر شد و از نمایشگاه توانمندی‌های علمی این دانشگاه بازدید کرد. وی در سخنانی مهم‌ترین زمینه‌های همکاری بین بسیج اساتید و دانشگاه جامع امام حسین (ع) را برشمرد و در راستای ضرورت هم‌افزایی و همکاری‌های مؤثر بین دانشگاه‌ها و نهادهای علمی و پژوهشی به‌ویژه بسیج اساتید، با محمدرضا حسنی آهنگر رئیس دانشگاه جامع امام حسین(ع) تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

در همکاری مشترک که با هدف توانمندسازی، ارتقای کارآمدی اندیشکده‌های بسیج اساتید و هسته‌های علمی مسئله‌محور در مسیر جریان‌سازی جهاد علمی در کشور و مشارکت و نقش‌آفرینی استادان دانشگاه‌ها برای شناسایی و حل معضلات نظام جمهوری اسلامی تنظیم و امضا شده است؛ مواردی مانند آموزش و توانمندسازی اعضای اندیشکده‌های راهبردی بسیج اساتید، ارتقای کارآمدی و توان کارکردی اندیشکده‌ها، طراحی و برگزاری دوره کارگاهی گفتگومحور برای رؤسا و مدیران گروه‌های اندیشکده‌ها و آموزش‌های عمومی و اختصاصی در زمینه موضوعات محوری اندیشکده‌ها در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1022159

وب گردی

وب گردی