ارزش‌آفرینی اصل ماندگاری و پویایی دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس واحد اردبیل ارزش‌آفرینی را اصل ماندگاری و پویایی دانشگاه آزاد اسلامی دانست.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از اردبیل، اسحاق رسولی رئیس واحد اردبیل در جلسه شورای اداری که ظهر امروز در واحد اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: هر سیستم و سازمانی برای ماندگاری باید با محیط سازگار و با تغییرات همراه باشد و در شرایط کنونی هر سیستمی که ارزش‌آفرینی و تعهد بیشتری داشته باشد بقا و حیات آن ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: اگر دانشگاه زمانی آموزش‌محور بود و نیاز آموزشی جامعه را پاسخ می داد و از این نظر دارای اهمیت بودیم؛ ولی در شرایط کنونی حوزه‌ آموزش گسترده شده و همه جا ارائه می‌شود، پس باید به فکر خلق ارزش‌های جدید، فعالیت‌های فناورانه، کارآفرینی و انجام مسئولیت‌های اجتماعی باشیم.

رئیس واحد اردبیل گفت: مسئولیت اجتماعی این دانشگاه در سطح منطقه‌ای در حوزه‌های گردشگری و سلامت تعریف شده است و در این زمینه می توان به ایجاد یونی‌هتل در این واحد اشاره کرد.

رسولی بزرگ‌ترین و ارزشمندترین سرمایه برای دانشگاه را کارمندان و هیئت علمی آن معرفی کرد و افزود: اگر به سرمایه‌ اجتماعی در دانشگاه توجه شود و از توانمندی و پتانسیل آنها درست استفاده شود، معجزه اتفاق می‌افتد.

وی از همه‌ همکاران خواست تا متناسب با شرایط فعلی در خلق ارزش‌های جدید نقش‌آفرین باشند و توضیح داد: برای رشد دانشگاه باید همه‌ همکاران دست‌به‌دست هم داده و فعالیت خود را در راستای ارزش‌آفرینی نسبت به قبل افزایش دهند.

رسولی با اشاره به وجود ظرفیت‌ها و قابلیت‌ها در استان، اظهار کرد: کارمندان و اعضای هیئت علمی مانند یک خانواده و در یک کشتی حرکت می‌کنند و اگر مشکلی هست باید توسط خودمان حل شود.

وی تجاری‌شدن محصولات دانش‌بنیان را از افتخارات دانشگاه آزاد واحد اردبیل برشمرد و افزود: در حوزه‌ دانش‌بنیان پیشگام در استان هستیم و با فعالیت‌های کارآفرینی برای بیش از دویست‌و‌پنجاه نفر اشتغال ایجاد کرده‌ایم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل به نحوه‌ ارزیابی عملکرد افراد در دانشگاه اشاره و گفت: ارزیابی‌ها به‌صورت گروهی در دانشگاه انجام می‌شود که باعث افزایش بهره‌وری و انسجام بیشتر در کارها می‌شود.

وی تعداد گروه‌های علمی در دانشگاه آزاد واحد اردبیل را 25 گروه اعلام کرد و افزود: باید هر گروه علمی به یک واحد استراتژیک خودگردان تبدیل شود تا شاهد تاثیرگذاری بیشتر دانشگاه در محیط اجتماعی باشیم.

کد خبر: 1022181

وب گردی

وب گردی