بازار داخلی فناوری اطلاعات و ارتباطات توسعه می‌یابد

تفاهم نامه همکاری با هدف رونق تولید و توسعه بازار داخلی فناوری اطلاعات و ارتباطات و ایجاد شرایط نوآوری در حوزه تحول و اقتصاد دیجیتال و توسعه کمی و کیفی استارتاپ ها و اتصال آنها به شرکت های بزرگ منعقد شد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، تفاهم نامه همکاری مشترک به امضای مهدی محمدی دبیر ستاد توسعه فناوری های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و محدباقر اثنی‌عشری رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور به امضا رسید.

این تفاهم نامه همکاری با هدف رونق تولید و توسعه بازار داخلی فناوری اطلاعات و ارتباطات و ایجاد شرایط نوآوری در حوزه تحول و اقتصاد دیجیتال و توسعه کمی و کیفی استارتاپ ها و اتصال آنها به شرکت های بزرگ منعقد شده است.

همچنین تامین مالی شرکت های کوچک، متوسط و بزرگ برای پروژه های ملی و فناوری در زمینه حل مسائل و چالش های کشور، ایجاد فرصت های شغلی برای استفاده از ظرفیت نخبگان خارج از کشور و آموزش و مهارت افزایی صنایع مختلف در زمینه تحول اقتصاد دیجیتال از دیگر موضوعاتی است که در این تفاهم نامه بر آنها تاکید شده است.

در این تفاهم نامه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری متعهد شده است که از کلیه ظرفیت ها و امکانات موجود برای عملیاتی کردن مفاد این تفاهم نامه استفاده کند و تعهدات ناشی از تفاهم نامه را با به کارگیری بهترین روش و اصول متداول علمی، فنی و مالی بر اساس استانداردهای تخصصی و حرفه ای معمول انجام دهد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1022209

وب گردی

وب گردی