مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های دانشگاهی کشور در دوم مرداد

بررسی توسعه ارتباط صنعت و کشاورزی در کشورهای توسعه یافته و نحوه اداره واحدهای پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی از جمله مهم‌ترین عناوین امروز روزنامه‌های دانشگاهی کشور هستند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، روزنامه‌ فرهیختگان و آفرینش از جمله روزنامه‌های دانشگاهی کشور هستند که اخبار و موضوعات حوزه آموزش عالی را منعکس می‌کنند.

مهم‌ترین عناوین امروز دوم مردادماه روزنامه فرهیختگان به شرح زیر است:

توسعه علمی کشاورزی رمز افزایش GDP

روزنامه فرهیختگان بررسی آماری انجام داده و در گزارشی به توسعه ارتباط صنعت و کشاورزی در کشورهای توسعه‌یافته پرداخته است. بررسی‌ها نشان داده توسعه ارتباط صنعت و کشاورزی به کاهش خام‌فروشی محصولات و افزایش GDP (تولید ناخالص داخلی) از محل صنایع مکمل کشاورزی منجر می‌شود.

واحدهای پژوهشی دانشگاه آزاد چگونه اداره می‌شوند؟

دکترمحمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دوشنبه 31 تیرماه 98 با صدور بخشنامه‌ای، شیوه‌نامه واحدهای پژوهشی این دانشگاه را به معاونان، رؤسای مراکز، مدیران کل، رؤسای استان‌ها، واحدها و مراکز آموزشی ابلاغ کرد. فرهیختگان این شیوه‌نامه را مورد بررسی قرار داده و معتقد است ابلاغ شیوه‌نامه واحدهای پژوهشی در دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند حلقه وصل پژوهش و تولید محصول باشد.

رضایت داوطلبان دکتری از تمرکز مصاحبه علمی

فرهیختگان، گزارشی میدانی از روند برگزاری مصاحبه دکتری در دانشگاه آزاد اسلامی تهیه و منتشر کرده است. مصاحبه دکتری این دانشگاه برای نخستین بار به صورت متمرکز برگزار شده و بنا بر گزارش فرهیختگان، متقاضیان از چنین تصمیمی رضایت داشته‌اند.

مهم‌ترین عناوین امروز دوم مردادماه روزنامه آفرینش به شرح زیر است:

اعلام اسامی معرفی‌شدگان رشته‌های خاص آزمون ارشد

روزنامه آفرینش به عنوان یکی از روزنامه‌های دانشگاهی، عکس و تیتر یک امروز خود را به رویدادهای سیاسی و فرهنگی اختصاص داده است. تنها خبر دانشگاهی که آفرینش امروز روی جلد برده به اعلام اسامی معرفی‌شدگان رشته‌های آزمون ارشد مربوط می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1022216

وب گردی

وب گردی