دانشگاه آزاد اسلامی پرچمدار موضوع خوردگی شناورها است/ باید در دریا، فعالیت‌های علمی و پژوهشی انجام داد

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: در نیروی دریایی سپاه دست کمک را به سمت دانشگاه ها دراز می کنیم و در این خصوص دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام پرچمدار جلوگیری از خوردگی شناورها شدند.

علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در گفت‌و‍‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره ورود دانشگاه آزاد اسلامی به حل مسائل نیروی دریایی و نقش موثر دانشگاه ها در این زمینه گفت: در بحث خوردگی و جلوگیری از خوردگی قطعا باید فعالیت علمی انجام داد و بستر این کار در دانشگاه ها است که آقامیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و قاضی مغربی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام اعلام آمادگی کردند و بدون شک فعالیت های علمی را با جدیت بیشتری دنبال خواهیم کرد.

وی با اشاره به فعالیت دانشگاه ها در زمینه خوردگی شناورها افزود: در این زمینه باید کار علمی صورت گیرد که بازدهی بالایی داشته باشد و بی تردید جوانان ایرانی از پس این کار برخواهند آمد. برای هر خوردگی از جمله روی آب، زیر آب و روی هوا راهی برای جلوگیری از آن وجود دارد. در نیروی دریایی سپاه دست کمک را به سمت دانشگاه ها دراز می کنیم و دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام پرچمدار جلوگیری از خوردگی شناورها شدند. اشنالله در کل واحد های دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران فعالیت ها بیشتر شود و مطمئن هستم که دانشگاه آزاد موفق خواهد بود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران ادامه داد: معتقدم که در دریا باید فعالیت های علمی انجام داد و دریا یک مجموعه تخصصی است و بدون علم و پژوهش نمی توان موفق باشیم و در این رابطه حتما باید قدم های علمی برداشت و به همین خاطر درحال حاضر با 32 دانشگاه در تهران، اصفهان، هرمزگان و استان های دیگر در ارتباط هستیم. هدف این است تا تعداد دانشگاه ها بیشتر شود و با رسیدن به این هدف تعداد خواسته هایی که داریم را افزایش خواهیم داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1022231

وب گردی

وب گردی