ارائه 6 هزار موضوع حوزه دریا در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران گفت: حدود 6 هزار موضوع تا الان در بخش دریا تهیه شده است که به صورت میانگین در هر بخشی بین هزار و پانصد تا 2 هزار موضوع داریم.

سید محمودرضا آقامیری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره برنامه های علمی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: برنامه های علمی که دانشگاه آزاد اسلامی تنظیم کرده است شامل 40 برنامه در کل کشور بوده که 11 برنامه در استان تهران فعال می شود.

وی ادامه داد: یکی از این برنامه ها فعالیت توسعه ستاد دریا است، یعنی همه مسائل دریا آنالیز شده و به صورت یک نظام موضوع تنظیم خواهد شد تا براساس آن کلیه فعالیت های پژوهشی دانشجویان براساس ستاد و برنامه هایی باشد که از این طریق داده شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران اظهار کرد: حدود 6 هزار موضوع تا الان در بخش دریا تهیه شده است که به صورت میانگین در هر بخشی بین هزار و پانصد تا 2 هزار موضوع داریم. اگر بخواهیم به طور کلی حساب کنیم در دانشگاه آزاد اسلامی 15 هزار موضوع برای تز کارشناسی ارشد و دکتری فراهم شده است.

آقامیری با اشاره به کمک طرح پایش به حل مساله در جامعه تصریح کرد: موضوع اصلی پزوهش های دانشگاه آزاد اسلامی حل مساله است، یعنی بیشتر مسائل مبتلا به سیستم، سازمان ها، نهادها و دستگاه های صنعتی هستند که باید با راه های علمی این مسائل را حل کرد.

رئیس دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی گفت: واحد تهران شمال مسئول اجرای برنامه های ستاد دریایی است و درکنار دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال حدود 6 واحد مرزی دیگر که همسایه با مرز آبی بوده، تشکیل دهنده گروه حل مساله دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه دریا هستند.

وی درمورد زمان شروع فعالیت واحد ناشنوایان تاکید کرد: تمام تلاشمان را می کنیم که دانشگاه آزاد اسلامی واحد ناشنوایان از اول مهرماه سال جاری فعالیت خود را رسما شروع کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1022249

وب گردی

وب گردی