چگونه غدیر را تبلیغ کنیم؟/+عکس

هر کس در هر شغل و موقعیتی است می‌تواند به عنوان یک مبلغ غدیری در بزرگداشت عید امامت و ولایت سهیم باشد. اما چگونه می‌توان غدیر را تبلیغ کرد؟

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، با توجه به اینکه در آستانه عید غدیر خم قرار داریم، برخی مردم با تشکیل کمپین‌ها، حرکات خودجوش فرهنگی و ایجاد بسته‌های متناسب با این روز و هماهنگی لازم برای زنده نگه‌داشتن سنت حسن اطعام در عید غدیر خم اهتمام دارند. امام رضا (ع) درباره اهمیت عید امامت و ولایت در ذیل روایتی می‌فرماید: روز غدیر را روز کمال می‌گویند و روزی که شیاطین رانده می‌شوند. روزی که در آن اعمال شیعیان و دوستان آل محمد پذیرفته می‌شود و آن روزی است که در آن خداوند اعمال مخالفین را رد می‌کند و آن را ناچیز می‌شمارد. روز عید غدیر، روزی است که جبرئیل (ع) کرسی مخصوصی را که خداوند کرامت کرده در مقابل بیت‌المعمور قرار می‌دهد و بالای آن می‌رود و فرشتگان، پیرامون وی را فرا می‌گیرند و بر محمد درود و تهنیت می‌فرستد و برای شیعیان علی و اولاد او و دوستان آن‌ها استغفار می‌کنند.

ثامن الحجج (ع) همچنین فرمود: روز غدیر، روزی است که خداوند آن را برای محمد و آل او مخصوص گردانیده و کسانی که در آن عبادت کنند و یا بر اهل و عیال خود انفاق نمایند و به دوستان خود نیکی کنند مورد لطف و احسان پروردگار قرار می‌گیرند. آن روزی است که اندوه‌ها در آن بر طرف می‌شود و گناهان فرو می‌ریزد و روزی است که در آن عطاها و بخشش‌ها داده می‌شود. غدیر روزی است که در آن علم و فضیلت نشر می‌گردد و روز مژده و بشارت و عید اکبر است و در آن دعا مستجاب است.

چگونه می‌توانیم غدیر را تبلیغ کنیم؟

آنچه در ادامه می‌آید تنها گوشه‌ای از راهکارهایی است که می‌تواند ما را به عنوان مبلغ غدیری مطرح سازد؟

انتهای پیام/

کد خبر: 1022292

وب گردی

وب گردی