کشف ۲۰۰ کارتن داروی تاریخ مصرف گذشته به ارزش 5 میلیارد از یک ویلای غیرمجاز

 دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند از کشف ۲۰۰ کارتن داروی تاریخ مصرف گذشته به ارزش پنج میلیارد ریال از یک ویلای غیرمجاز خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، حسن ابراهیمی بسابی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند از کشف ۲۰۰ کارتن داروی تاریخ مصرف گذشته به ارزش پنج میلیارد ریال از یک ویلای غیرمجاز خبر داد و اظهار کرد: ماموران هنگام پایش و گشت‌های ساخت و ساز غیرمجاز موفق به شناسایی این میزان دارو‌های تاریخ مصرف گذشته از ویلایی در منطقه دماوند شدند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند گفت: طبق بررسی‌های انجام شده این دارو‌ها با تأیید کارشناسان شبکه بهداشت و درمان، تاریخ مصرف گذشته اعلام شد که باید معدوم‌سازی شود.

وی در ادامه گفت: این دارو‌ها در حالی که زمان مصرف آن‌ها گذشته بود و در شرایط نامناسبی نیز نگهداری می‌شد که بر اساس اظهارات مالک ویلا که دارو‌ها را در آن انبار کرده بود این دارو‌ها از یزد به آنجا منتقل شده بود.

ابراهیمی بسابی در خصوص وجود قوطی‌های خالی در انبار گفت: شواهد حاکی از این است که دارو‌های فاسد با تغییر تاریخ مصرف، بار دیگر پلمب و به بازار عرضه می‌شده که این موضوع در حال بررسی است ضمن آنکه در رابطه با این پرونده ۲ نفر بازداشت شده‌اند و تحقیقات بیشتری در حال انجام است.

میزان

انتهای پیام/

کد خبر: 1022348

وب گردی

وب گردی