یک میلیارد کاربر رکورد جدید Google Photos

برنامه موبایلی «Google Photos» با استفاده از هوش مصنوعی هر روز ویژگی‌های جدیدی به خود اضافه می‌کند؛ این برنامه اخیرا توانسته به رکورد یک میلیارد کاربر برسد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، برنامه موبایلی «Google Photos» با استفاده از هوش مصنوعی هر روز ویژگی‌های جدیدی به خود اضافه می‌کند. «Google Photos» با قابلیت ذخیره سازی نامحدود عکس و ویدئو توانسته رقیبان خود را با اختلاف زیاد پشت سر بگذارد.

این برنامه که در کنفرانس Google I / O 2015 معرفی شده بود در پنج ماه اول توانست به رکورد 100 میلیون کاربر برسد. دو سال پس از معرفی، تعداد کاربران برنامه Google Photos به 500 میلیون نفر رسید.

تعداد کاربران Google Photos از 1 میلیارد گذشت!

برنامه اندرویدی Google Photos توانست از مرز یک میلیارد کاربر بگذرد. البته نصب پیش فرض این برنامه بر روی گوشی‌های هوشمند مجهز به سیستم عامل اندروید نیز در این رقم بی‌تاثیر نبوده است.

به این ترتیب، پس از برنامه‌های کاربردی اندرویدی مانند جیمیل، یوتیوب، گوگل مپس، Google Photos نهمین اپلیکیشن موبایلی گوگل است که توانسته از مرز 1 میلیارد کاربر عبور کند. علاوه بر این، برنامه Google Gallery Go نیز به تازگی منتشر شده است.

بر خلاف Google Photos، برنامه Gallery Go ، برای کار بصورت آفلاین طراحی شده و با وجود اینکه شامل بسیاری از ویژگی‌های Photos است، فقط 10 مگابایت حجم دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1022402

وب گردی

وب گردی