برگزاری مسابقه بین‌المللی فیلم کوتاه توسط وزارت ارتباطات

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات همزمان با روز جهانی استاندارد با همکاری سه سازمان بین المللی مسابقه بین المللی فیلم کوتاه برگزار می کند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، همزمان با روز جهانی استاندارد با مشارکت سه سازمان بین المللی اتحادیه بین المللی مخابرات (ITU)، کمیسیون بین المللی(الکترونیکIEC) و سازمان بین المللی استاندارد(ISO) مسابقه بین المللی فیلم کوتاه برگزار خواهد شد.

ویدئو رسانه‎‌ای نو برای بیان اطلاعات است. امروز ویدئو قابل‌دسترس‌تر از گذشته شده و به مردم سراسر جهان کمک کرده تا داستان‌های خود را در قالب تصاویر زنده و درخشان با دیگران به اشتراک بگذارند. این پیشرفت و دسترسی همگانی بر اساس استانداردهای بین‌المللی تولید ویدئو امکان پذیر شده است.

برهمین اساس علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه باید داستانی را ترسیم کند که نشان دهد ویدئو در آینده نزدیک یا دور چه تأثیری بر زندگی ما خواهد داشت.

ویدئوهای برنده از طریق رای مردم مشخص می‌شوند و سازمان ITU برای نفر اول 1500 و سه نفر بعدی هریک 500 فرانک سوئیس در نظر گرفته است. ویدئوی برگزیده هم در تمام کشورهای عضو سه سازمان بین المللی ITU، IEC و ISO به نمایش در خواهد آمد.

علاوه بر جوایز بین المللی ، مرکز روابط عمومی واطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز به 3 اثر برگزیده جوایز ارزشمندی تقدیم خواهد کرد.

علاقه مندان به شرکت در این مسابقه در نظر داشته باشند که ویدئوها باید با فرمت استاندارد MP4 (aspect ratio16:9) و حداکثر20 ثانیه وبه زبان انگلیسی یا زیرنویس صحیح انگلیسی باشد و ویدئو باید شامل یک تیتراژ پایانی 3 ثانیه ای تصویر روز جهانی استاندارد2019 باشد. هریک از شرکت‌کنندگان می‌توانند حداکثر 3 اثر ارسال کنند.

ویدئوهای تولیدی باید حداکثر تا 20 مرداد ماه98 همراه با مشخصات کامل و عکس تولیدکننده در سایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به نشانی https://www.ict.gov.ir/fa/videocontest بارگذاری شود.

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88113953 تماس حاصل فرمایید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1022408

وب گردی

وب گردی