امیرحسن ندایی مجری «شب سینما» شد/ آغاز پخش فصل جدید از امشب

اولین قسمت از برنامه «شب سینما» از سری جدید «شب‌های هنر» با اجرای «امیرحسن ندایی» روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، با از سرگیری پخش مجموعه برنامه‌های «شب‌های هنر» در شبکه چهار سیما، پخش سری جدید «شب سینما» نیز از ۳ مرداد ماه آغاز می‌شود.

به گفته حمیدرضا توسلی تهیه کننده «شب سینما» اجرای برنامه را در سری جدید امیرحسین ندایی بر عهده دارد و قرار است در قسمت اول موضوع «قهرمان در سینمای ایران، رویای ایرانی و سبک زندگی» با حضور عبدالله اسفندیاری کارشناس سینما مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: در برنامه این هفته به بهانه آغاز اکران «قصر شیرین» سیدرضا میرکریمی، با این کارگردان سینما به صورت تلفنی با در خصوص جدیدترین اثر سینمایی‌اش گفت‌وگو می‌کنیم. فیلم‌ «قصر شیرین» ساخته سیدرضا میرکریمی از چهارشنبه ۲ مرداد اکران خود را آغاز می‌کند و این فیلم در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر، جایزه بهترین فیلمنامه را کسب کرد.

تهیه کننده «شب سینما» گفت: در برنامه چهارشنبه با ستار چمنی گل به صورت تلفنی در خصوص فعالیت‌هایش گفت‌وگو می‌شود. فیلم سینمایی «گل نساء» به کارگردانی ستار چمنی‌گل در جدیدترین حضور بین‌المللی خود، به نمایندگی از سینمای ایران، در دو سانس مختلف از جمله؛ در ساعت ۱۶ روز یکم مرداد ماه (۲۳ جولای ۲۰۱۹) و همچنین در ساعت ۱۷ روز ششم مرداد ماه (۲۸ جولای ۲۰۱۹) در چهلمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌ «دوربان» در کشور آفریقای جنوبی روی پرده می‌رود.که به همین بهانه با وی گفت‌وگو می‌کنیم.

توسلی افزود: در یک ارتباط زنده تلفنی دیگر با مسعود نجفی مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی، به موضوع پروانه های ساخت و آخرین پروانه هایی که برای نمایش صادر شده می‌پردازیم.

توسلی در ادامه به معرفی بخش‌های سری جدید برنامه «شب سینما» اشاره کرد و گفت: مقدمه موضوع، پیش گفتار،گفت‌وگو، سینما خبر، گزارش روز و یک گذر یک خاطره بخش‌های برنامه «شب سینما» است که در بخش سینما خبر، خبرهای سینمایی به صورت گرافیکی پخش می‌شود.

در بخش «یک گذر یک خاطره» به بزرگداشت پیشکسوتان سینما می‌پردازیم که در قسمت اول به نکوداشت هنرمند فقید سینما، تئاتر و تلویزیون، جمشید مشایخی در گفت‌وگو با فرزندش سام مشایخی پرداخته می‌شود.

تئاتر، موسیقی، شعر، روایت، معماری و سینما شش برگ از مجله تصویری و شبانه «شب‌های هنر» شبکه چهار را تشکیل می‌دهند که از ۲۹ تیر ماه پخش سری جدید آن آغاز شده است و از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۲۳ به صورت زنده پخش می‌شود.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1022414

وب گردی

وب گردی