هدف جدید تامین کنندگان قطعات اپل مشخص شد

با توجه به کاهش فروش محصولات اپل، این شرکت هدف جدیدی را برای تامین کنندگان قطعات خود مشخص کرده است.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، اپل سال گذشته با وجود تلاش ها چشمگیر نتوانست به اهداف تعیین شده در زمینه فروش محصولات خود دست پیدا کند. امروز اپل برنامه خود برای تولید کنندگان قطعات در نیمه دوم امسال را اعلام کرد.

با وجود کاهش فروش محصولات، اپل به افزایش فروش و رسیدن به اهداف تعیین شده خوش بین است. اپل اعلام کرد از تامین کنندگان خود خواسته است برای نیمه دوم امسال 75 میلیون قطعه برای آیفون های جدید تولید کنند.

این تعداد تقریبا با تعداد قطعات سفارش داده شده توسط اپل در سال گذشته برابر است. با وجود این احتمال که ممکن است تمام آیفون های تولید شده به فروش نرسد، با این وجود اپل به تامین کنندگان قطعات، سفارش تولید قطعاتی برابر با سال گذشته داده است.

شرکت برای فروش آیفون XR کانال های فروش مختلفی بکار برد و می خواهد برای تولیدات جدید نیز از این کانال ها استفاده کند. از آنجا که اخیرا شرکت از اعلام میزان فروش سری آیفون و سایر محصولات خود خودداری کرده برآورد میزان فروش محصولات اپل برای تحلیلگران بازار دشوار شده است.

باوجود این که رقم دقیق فروش آیفون ها مشخص نیست تحلیل گران رسیدن اپل به مقدار فروشی برابر با سال گذشته را کمی دور از ذهن می دانند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1022415

وب گردی

وب گردی