۸ مردادماه؛ آغاز توزیع کارت ورود به جلسه دوره‌های با آزمون کاردانی نظام جدید

سازمان سنجش آموزش کشور درباره جزئیات برگزاری دوره‌های کاردانی نظام جدید و دریافت کارت ورود به جلسه داوطلبان متقاضی کدرشته محل‌های با آزمون توضیح داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، سازمان سنجش آموزش کشور طی اطلاعیه‌ای درباره تاریخ، نحوه پرینت کارت و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و پذیرش برخی از رشته‌های بدون آزمون سال ۱۳۹۸ توضیح داد.

مطابق این اطلاعیه دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی سال ۱۳۹۸ برای کلیه کد رشته‌های امتحانی با آزمون صبح روز جمعه ۱۱ مردادماه در ۱۶۳ شهرستان کشور برگزار می‌شود و داوطلبان بایستی برگ راهنما و کارت شرکت در آزمون خود را از روز سه شنبه ۸ مردادماه ۹۸ از سایت سازمان سنجش دریافت کنند. داوطلبان متقاضی دوره‌های بدون آزمون نیازی به دریافت کارت ورود به جلسه ندارند.

گفتنی است، کلیه داوطلبان متقاضی گزینش در رشته‌های بدون آزمون می‌توانند جهت مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی و کد رشته محله‌ای انتخابی خود از هفتم تا یازدهم مردادماه ۹۸ با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

داوطلبانی که در زمان مقرر ابتدایی موفق به ثبت نام نشده اند، در صورت تمایل می‌توانند از هفتم تا یازدهم مردادماه ۹۸ نسبت به ثبت نام در رشته‌های بدون آزمون اقدام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1022416

وب گردی

وب گردی