صدور مجوز 8 رشته جدید برای دانشگاه حکیم سبزواری

دانشگاه حکیم سبزواری برای سال تحصیلی جدید، چهار رشته در مقطع کارشناسی و چهار رشته در مقطع کارشناسی ارشد به فهرست رشته‌های خود اضافه کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمدرضا معین‌فرد درباره رشته‌های تحصیلی دانشگاه حکیم سبزواری برای سال جدید تحصیلی اظهار کرد: رشته‌های «معماری و انرژی»، «مهندسی عمران گرایش مهندسی و مدیریت منابع آب»، «مهندسی شیمی گرایش زیست پزشکی» و «مهندسی عمران گرایش آب و سازه‌های هیدرولیکی» در مقطع کارشناسی ارشد در فهرست رشته‌های این دانشگاه قرار گرفتند.

وی افزود: همچنین رشته‌های «آمار و سنجش آموزشی»، «برنامه‌ریزی اجتماعی و تعاون» و «علوم کامپیوتر» و «ادیان و عرفان» به رشته‌های مقطع کارشناسی دانشگاه حکیم سبزواری اضافه شد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه حکیم سبزواری تصریح کرد: رشته‌های جدید پس از ارزیابی پتانسیل‌های آموزشی و آزمایشگاهی و اعضای هیئت علمی از سوی دفتر گسترش آموزش عالی به دانشگاه واگذار شده است.

معین‌فرد خاطرنشان کرد: افزایش رشته‌ها در دانشگاه حکیم سبزواری بیانگر این مطلب است که این دانشگاه هم عضو هیئت علمی متخصص داشته و هم از امکانات آموزشی و پژوهشی مطلوبی برخوردار بوده که توانسته موافقت شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را برای صدور مجوزهای تأسیس رشته‌های جدید دریافت کند.

وی در پایان گفت: گسترش رشته‌های جدید در دانشگاه حکیم سبزواری بر مبنای آینده‌نگری و نیازسنجی جامعه و بازار کار صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1022455

وب گردی

وب گردی