آغاز ثبت‌نام مجدد رشته‌های بدون آزمون کاردانی از 7 مرداد

داوطلبان متقاضی پذیرش در رشته‌های بدون آزمون کاردانی نظام جدید می‌توانند در بازه زمانی جدید نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، داوطلبان متقاضی شرکت در دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی سال 98 می‌توانند در 30 کدرشته بدون آزمون از این دوره‌ها ثبت نام کنند.

پذیرش در کد رشته‌های امتحانی الکترونیک، ساخت و تولید، صنایع فلزی، صنایع چوب و مبلمان، چاپ، ساختمان، صنایع شیمیایی، صنایع نساجی، متالورژی، سرامیک، معدن، ناوبری، الکترونیک و مخابرات دریایی، مکانیک موتورهای دریایی، امور اداری، تربیت کودک، مدیریت خانواده، طراحی و دوخت، هنرهای تجسمی - نقاشی، امور دامی، امور زراعی و باغی، ماشین‌های کشاورزی، موسیقی، هتلداری و گردشگری، حمل و نقل، مکاترونیک، پویانمایی، فتوگرافیک، معماری داخلی و صنایع دستی بدون آزمون خواهد بود.

پذیرش دانشجو در این رشته‌ها صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کل دیپلم) صورت می‌گیرد و برای داوطلبانی که در این رشته‌های تحصیلی ثبت‌نام و انتخاب رشته کرده‌اند، کارت شرکت در آزمون صادر نخواهد شد و نیازی به مراجعه داوطلبان به سایت سازمان سنجش برای دریافت پرینت کارت نیست.

این داوطلبان می‌توانند برای مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی و کد رشته‌محل‌های انتخابی خود از تاریخ 7 تا 11 مرداد 98 با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

همچنین متقاضیانی که در بازه زمانی 19 تا 30 خردادماه 98 موفق به ثبت نام نشده‌اند نیز می‌توانند از 7 تا 11 مردادماه نسبت به انتخاب رشته‌های بدون آزمون اقدام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1022461

وب گردی

وب گردی