برگزاری سلسله‌کارگاه‌های تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در واحد اردبیل

مسئول انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل گفت: سلسله کارگاه‌های تبیین بیانیه گام دوم انقلاب با حضور اعضای مرکزی و دانشجویان به صورت هفتگی برگزار خواهد شد.

محسن حقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به عنوان نقشه راه حرکت انقلاب در چهل سال دوم حیات خود است، گفت: انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل اقدام به گزاری سلسله کارگاه‌های تبیین این بیانیه برای اعضا و سایر دانشجویان علاقه‌مند کرده‌ است.

وی اضافه کرد: کارگاه‌های تببین بیانیه گام دوم انقلاب به‌صورت مباحثه‌ای است تا دانشجویان ضمن شرکت در مباحث، قدرت تحلیل‌شان افزایش یافته و با مطرح کردن پرسش‌‌ها، شبهات ذهنی خود را برطرف سازند.

مسئول انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل با بیان اینکه این کارگاه‌ها به صورت هفتگی برگزار خواهد شد، گفت: رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم جایگاه جوانان را بسیار با اهیمت مطرح کرده‌اند پس جریان دانشجویی برای تحقق اهداف مطرح شده در این بیانیه باید تمام تلاش خود را به کار گیرد. تببین و شناخت بیانیه گام نخست برای حرکت در این نقشه راه است.

وی ادامه داد: بیانیه گام دوم انقلاب باید به صورت واحد درسی در دانشگاه‌ها و مدارس آموزش داده شود زیرا اگر تمامی مباحث و سرفصل‌های این بیانیه تببین نشود نوجوانان و جوانان نمی‌توانند به خوبی ظرفیت‌های کشور را شناخته و برای استفاده از آنها گام برداند.

حقی بیان کرد: تشکل‌های انقلابی در واحد اردبیل همکاری و هماهنگی مناسبی برای برگزاری مراسمات دارند که منجر به هم‌افزایی و اثربخشی بیشتر کارهای دانشجویی در این واحد دانشگاه آزاد اسلامی است. دانشجویان واحد اردبیل در نظر دارند برای غلبه گفتمان انقلاب اسلامی در دانشگاه‌ه هیائت اندیشه‌ورز مشترک تشکیل دهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1022477

وب گردی

وب گردی