تکذیب یک شایعه /حجت‌الاسلام شهیدی کناره‌گیری نکرده است

روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران شایعه کناره‌گیری حجت‌الاسلام شهیدی، رئیس این بنیاد را تکذیب کرد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرد: در پی انتشار خبری به نقل از یکی از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی مبنی بر کسالت یا عدم حضور حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی در محل خدمت به اطلاع می‌رساند مانند گذشته در حال پیگیری و رسیدگی مستمر به مسائل جامعه ایثارگری است.

بنا بر این گزارش حجت الاسلام سعیدی در روزهای اخیر نیز افتتاح و بازدید از برخی پروژه‌های بنیاد و دیدار با اعضای تشکل‌های ایثارگری را در دستور کار داشته و در تمامی جلسات مرتبط با رئیس بنیاد و به ویژه مجمع عمومی سالانه سازمان‌های وابسته به بنیاد شخصاً حضور داشته و تأکید وی تلاش همه جانبه برای گذر از مشکلات کنونی است.

همچنین با پیگیری رئیس بنیاد شهید بخش قابل توجهی ازجلسه اخیر هیئت دولت نیز به حل مشکلات ایثارگران عزیز اختصاص یافته و با دستور و حمایت رئیس جمهوری محترم مقرر شده است جلساتی برای پیگیری این مسائل با حضور معاون اول رئیس جمهوری در روزهای آینده برگزار شود.

در میانه جنگ اقتصادی دشمنان علیه ملت ایران و در شرایطی که پیگیری و تلاش همه جانبه مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه دارد انتظار می‌رود همه مسئولان و رسانه‌ها مانند همیشه متحد و یکپارچه برای رفع مسائل و مشکلات تلاش کنند و از بروز شایعاتی که آرامش جامعه ایثارگری این ولی نعمتان جامعه اسلامی را خدشه‌دار می‌کند خودداری شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1022535

وب گردی

وب گردی