انجام ۱۰۰ پروژه عمرانی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا توسط رئیس جمهور تایید شد

محمد گفت: برنامه‌ای را برای انجام ۱۰۰ پروژه عمرانی در دو سال پایانی دولت یازدهم برای رئیس جمهور ارسال کردیم که تأیید هم شد.

به گزارش سرویس سیاسی ایسکانیوز، سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) درباره بخشنامه ممنوعیت به‌کارگیری منصوبان درجه ۱ و ۲ در این قرارگاه اظهار کرد: شرایط جامعه اکنون به گونه‌ای است که جوانان برای به دست آوردن کار و شغل با محدودیت‌هایی مواجه هستند؛ بر این اساس یکی از آسیب‌شناسی‌هایی که در مجموعه قرارگاه صورت گرفت، ما را به این نتیجه رساند که از به‌کارگیری منصوبان درجه ۱ و ۲ جلوگیری کنیم و اصل را بر شایسته‌سالاری قرار دهیم.

وی افزود: در واقع چنانچه شایسته‌سالاری نباشد، تبعیض در جذب به وجود می‌آید که این به لحاظ سازمانی، آسیب‌هایی را به کارکرد کلی سازمان وارد می‌کند؛ بنابراین برای پرهیز از به وجود آمدن چنین حالتی و همچنین روی آوردن جوان‌گرایی و شایسته‌سالاری، سعی کردیم با صدور چنین بخشنامه‌ای فضای عادلانه‌ای را ایجاد کنیم.

محمد ادامه داد: البته چنانچه در بین منصوبان مورد نظر افراد شایسته‌ای باشند، به‌کارگیری می‌شوند، اما نه در مجموعه‌ای که منصوبان آن‌ها حضور دارند.

وی عنوان کرد: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) در سطح کشور ۴۸ هزار نیرو دارد که از این تعداد فقط دو هزار نفر پاسدار و مابقی نیرو‌های قراردادی هستند؛ مجموعه قرارگاه پروژه‌هایی در اقصی‌نقاط کشور دارد که حدود ۸۰ درصد کارکنان این کارگاه‌ها نیرو‌های بومی همان منطقه هستند.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) درباره پروژه‌های آینده این قرارگاه نیز گفت: برنامه‌ای را برای رئیس جمهور ارسال کردیم که در دو سال پایانی دولت یازدهم ۱۰۰ پروژه عمرانی تاثیرگذار را انجام دهیم؛ این برنامه به تأیید رئیس جمهور هم رسیده است و چنانچه منابع مالی آن فراهم شود، بهره‌برداری از آن‌ها در رفاه جامعه تأثیر بسیاری خواهد داشت.

کد خبر: 1022560

وب گردی

وب گردی