دبیر: سوریان می‌تواند وزیر یا نماینده مجلس باشد

رئیس فدراسیون کشتی گفت: سوریان می‌تواند وزیر و یا نماینده مجلس باشد. چرا نباشد؟ چرا باید قهرمانان کشتی را محدود کرد.

به گزارش سرویس ورزشی ایسکانیوز، علیرضا دبیر در حاشیه مراسم معارفه حمید سوریان به عنوان نایب رئیس فدراسیون کشتی گفت: همیشه در تغییرات مدیریتی این وجود داشته که رئیس جدید افرادی را انتخاب می‌کند که بتواند با آنها کار کند. حمید سوریان ابر مرد کشتی ایران است که همه به وجودش افتخار می‌کنیم. البته این آرزو را دارم که حسن یزدانی هم بتواند بیشتر از حمید مدال بگیرد.

وی ادامه داد: سوریان به ما افتخار داد که قبول کرد نایب رئیس باشد. او خیلی به من فشار آورد که حضور در انتخابات را بپذیرم، اما وقتی پذیرفتم همان حرف‌هایی که حمید به من می زد را من به خودش زدم. البته قبول نمی‌کرد اما چهارشنبه با حضور 10 نفر توانستیم او را راضی کنیم.

رئیس فدراسیون کشتی گفت: حمید به اندازه من اختیارات دارد. حرف من حرف حمید هست و تصمیماتی که حمید بگیرد انگار که من گرفته‌ام. سوریان می‌تواند وزیر و یا نماینده مجلس باشد. چرا نباشد؟ چرا باید قهرمانان کشتی را محدود کرد. حمید در کشتی دنیا یک نابغه است که آمده تجربیاتش را رایگان در اختیار کشتی بگذارد همه مربیان در رده‌های مختلف باید از او استفاده کنند.

دبیر با اشاره به توانمندی‌های نصیرزاده تصریح کرد: نصیرزاده مرا در انتخابات کُشت! البته او کشتی‌گیر و شاگرد محسن کاوه بوده امیدوارم لیگ را خوب اداره کند.

کد خبر: 1022568

وب گردی

وب گردی