مهارت‌افزایی دانشجویان عضو کانون‌های هلال احمر در دستور کار دانشگاه آزاد اسلامی

مدیرکل فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: هماهنگی‌های لازم با جمعیت هلال‌احمر کشور انجام‌شده تا همه امکانات برای مهارت‌افزایی و توانمندسازی دانشجویان عضو کانون‌های هلال احمر استفاده شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از نیشابور، رضا نصیری صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری نخستین اردوی سراسری توانمندسازی مهارتی و معرفتی دانشجویان عضو کانون‌های هلال‌احمر دانشگاه‌ آزاد اسلامی که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور در حال برگزاری است، اظهار کرد: واحد نیشابور یکی از بهترین واحدهای دانشگاهی از حیث مدیریتی، کارکنان و امکانات بوده که در برگزاری اردوها و مراسم مختلف همواره بهترین عملکرد را داشته است.

وی افزود:‌ دانشگاه آزاد اسلامی با حدود ۴۵۰ واحد و مرکز فعال اکنون در داخل و خارج از کشور با حدود یک‌ میلیون و ۲۰۰ هزار دانشجو، ۴۰ هزار عضو هیئت‌ علمی و 80 هزار کارمند یکی از ثمرات بابرکت در کارنامه ۴۰ ساله انقلاب اسلامی بوده که با اجازه و حمایت امام خمینی(ره) تأسیس و نقش بسیار برجسته‌ای در تربیت اخلاقی، دیانتی و پیروی از خط امام و رهبری را برای جوانان این مملکت اسلامی داشته و به لحاظ علمی هم امید است در ۱۰ سال آینده در خاورمیانه جزء نخستین دانشگاه‌ها باشد.

مدیرکل فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی گفت:‌ در دانشگاه کانون‌های دانشجویی فعالی داریم که دانشجویان عضو آن فعالیت‌های چشمگیری را انجام می‌دهند. یکی از گروه‌هایی که صرفاً برای رضای خدا و خدمت خالصانه و بدون چشم‌داشت کار می‌کنند، کانون‌های دانشجویی هلال‌احمر بوده به همین دلیل تصمیم بر آن شد که نخستین اردوی توانمندسازی، مهارت‌افزایی و فرهنگی معرفتی اعضای آن کانون در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور و شهر نیشابور که از ظرفیت‌های تاریخی، فرهنگی و طبیعی منحصربه‌فرد و کم‌نظیری بهره‌مند است، برگزار شود.

نصیری با تشریح برنامه‌های آموزشی، فرهنگی و تفریحی در نظر گرفته‌شده برای شرکت‌کنندگان در این اردو، آموزش‌های دینی، تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و آموزش‌های مهارتی را از اساسی‌ترین برنامه‌ها دانست.

مدیرکل فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی، دهم مردادماه جاری را که روز برگزاری مانور دانشجویان عضو کانون‌های هلال‌احمر دانشگاه آزاد اسلامی در واحد نیشابور است را روزی بسیار پراهمیت به لحاظ مهارت‌افزایی و توانمندسازی اعضا دانسته و گفت: در این باره هماهنگی‌های لازم با جمعیت هلال‌احمر کشور انجام‌شده تا همه امکانات برای انجام آموزش‌های لازم برای کسب آمادگی مقابل اتفاقات و بلایای طبیعی و غیرقابل‌ پیش‌بینی برای اعضا انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: بنا به اهمیت موضوع، ۱۰ مردادماه دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، حجت‌الاسلام ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی و اسماعیل شاه ‌بیگی رئیس جمعیت هلال‌احمر نیشابور و جمعی از مسئولان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1022609

وب گردی

وب گردی