امکان رزرو گوشی‌های گلکسی نوت 10 فراهم شد

شرکت سامسونگ زودتر از موعد اعلام شده صحفه رزرو خرید گوشی‌های گلکسی نوت 10 را باز کرد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، سامسونگ چندهفته زودتر از اعلام رسمی خود در مورد رزرو گوشی‌های Galaxy Note 10، صفحه آن را برای کاربران باز کرده است.

کاربران می‌توانند نام و اطلاعات تماس خود را برای اطمینان از دسترسی سریع به پیش سفارشات در این صفحه ارسال کنند و اگر تا 7 اوت یک رزرو را ایجاد کنید، 50 دلار اعتباری برای دستگاه‌های خاص و لوازم جانبی دریافت خواهید کرد.

این کمپانی همچنین 600 دلار تخفیف برای افرادی که گوشی‌های Galaxy Note 9 Galaxy S10؛ پیکسل 3 یا 3 XL؛ یا آیفون XS، XS Max یا XR را تعویض کنند در نظر گرفته است.

ظاهراً صفحه رزرو تاریخ انتشار Note 10 را نیز نشان می‌دهد. با ثبت‌نام در این صفحه و ثبت ایمیل باید منتظر پیغام این شرکت جهت تکمیل ثبت‌نام و تحویل گوشی در تاریخ 23 آگوست باشید.

جزئیات مختلفی در مورد ویژگی‌های Note 10 به بیرون نشت کرده است که از جمله آن‌ها می‌توان به دوربین‌های عقب سه بعدی، رم 8 گیگابایت یا بیشتر، پردازنده Snapdragon 855 و همچنین 256 گیگابایت حافظه پایه برای مدل Note 5 + 5G اشاره کرد.

براساس اطلاعات فاش‌شده از سوی Techmaniacs یونان، گلکسی نوت ۱۰ با نمایشگر ۶.۳ اینچی و رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسل و گلکسی نوت ۱۰ پلاس با نمایشگر بزرگتر ۶.۸ اینچی معرفی می‌شوند.

نخستین سری نوت که در سال 2011 معرفی شد نگرش نسبت به نمایشگرهای بزرگ‌تر در گوشی‌ها را آغاز کرد. اندازه اولین صفحه نمایش این سری 5.3 اینچ بود که در مقایسه با غول‌هایی چون (6.4 اینچ) Note 9 و (6.5 اینچ) iPhone XS Max کوچک‌تر است.

مشخصات گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰ پلاس

قلم اس پن در گوشی‌های هوشمند جدید سامسونگ با قابلیت‌های جدیدتری در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. انتظار می‌رود کره‌ای‌ها قلم جدید و ارتقاءیافته‌ی اس پن را با ژست‌های حرکتی و صوتی جدید و رابط جدید Air Command معرفی کنند. مثلا کاربران می‌توانند به‌راحتی تصاویر گالری را بدون لمس کردن نمایشگر مشاهده کرده و تصاویر را جابه‌جا کنند. همچنین زمانی‌که کاربر در حال یادداشت‌برداری روی نمایشگر است، صدایی تولید می‌کند. یکی از مدیران اجرایی سامسونگ پیش‌تر در مورد قلم اس پن گفته بود:

قلم اس‌پن گلکسی نوت ۱۰ با مشخصات ارتقاءیافته در ماه اوت (مردادماه)‌ معرفی می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1022626

وب گردی

وب گردی