حمله سارقان به دوچرخه‌سوار خارجی در نشتارود/ ۷ متهم بازداشت شدند

یک دوچرخه‌سوار ایرانگرد که در سفر به شمال کشور مورد حمله سارقان قرار گرفته و مجروح شده با پیگیری مسئولان در حال حاضر روند درمانی‌اش را در تهران دنبال می‌کند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، یک دوچرخه‌سوار خارجی که به تازگی از بیماری سرطان رهایی یافته و تصمیم به جهانگردی گرفته بود، در سفر به شمال ایران گرفتار حادثه‌ای تلخ شده که متاسفانه باعث بستری شدندش در بیمارستان شده است.

این دوچرخه سوار چهارشنبه ۲ مرداد ساعت حدود ۲۲ شب در شهر نشتارود و در نزدیکی تنکابن توسط ۷ نفر مهاجم مورد ضرب و شتم قرار گرفته و وسایلش نیز به سرقت می‌رود. وی که به شدت از ناحیه صورت آسیب دیده و دچار شکستگی فک و دندان شده بود، به بیمارستان شهید رجایی تنکابن منتقل می‌شود.

اما بلافاصله پس از اینکه فرمانداری تنکابن و نیروی انتظامی در جریان ماجرا قرار می‌گیرند، در مدت زمان کوتاهی ۷ متهم این پرونده دستگیر و به زندان منتقل شده‌اند و اموال مسروقه نیز کشف و تحویل مالباخته شده است.

این دوچرخه سوار اکنون با مساعدت مسوولان استانی برای درمان بهتر به بخش VIP بیمارستان خاتم الانبیاء تهران منتقل شده تا برای درمان بهتر و جراحی شکستگی فک تحت مداوا بهتر قرار گیرد.

هم‌چنین قرار است مادر این دوچرخه سوار نیز به زودی وارد تهران شود.

این دوچرخه سوار توسط پلیس دلجویی شده و بستگان او نیز از عملکرد پلیس و مقامات محلی تجلیل کرده‌اند.

فدراسیون دوچرخه سواری ایران نیز اعلام کرده که این دوچرخه سوار مجوز سایکل توریست برای تردد با دوچرخه در شهرها و استان‌های ایران را نداشته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1022660

وب گردی

وب گردی