مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های دانشگاهی کشور در ششم مردادماه

حکم انفصال برای ۲+۲ رئیس دانشگاه، پیشرفت های دانشگاه آزاد اسلامی به روایت آسایهل از جمله مهم‌ترین عناوین امروز روزنامه‌های دانشگاهی کشور هستند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، روزنامه‌ فرهیختگان و آفرینش از جمله روزنامه‌های دانشگاهی کشور هستند که اخبار و موضوعات حوزه آموزش عالی را منعکس می‌کنند.

مهم‌ترین عناوین امروز ششم مردادماه روزنامه فرهیختگان به شرح زیر است:

حکم انفصال برای ۲+۲ رئیس دانشگاه

این عنوان روزنامه فرهیختگان از دریافت ۲ حکم انفصال رئیس دانشگاه حکایت دارد، همچنین خبرنگار این روزنامه مدعی است ۲ نفر دیگر در آستانه دریافت حکم هستند. موضوع انفصال از خدمت روسای دانشگاه تمردکننده از حکم دیوان عدالت اداری چند روزی است که نقل محافل علمی و رسانه‌ها شده است. این موضوع نخستین‌بار توسط عباس محدث، معاون قضایی امور اداری استخدامی دیوان عدالت اداری مطرح شد.

دانشگاه‌ها به دنبال سرنوشت بودجه پژوهشی خود باشند

این عنوان روزنامه فرهیختگان به موضوع بودجه پژوهشی دانشگاه‌ها و گلایه‌هایی که درباره آن مطرح شده، پرداخته است. پرویز کرمی مشاور معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور در این عنوان اعلام کرده است: دانشگاه‌ها به دنبال سرنوشت بودجه پژوهشی خود باشند.

پیشرفت های دانشگاه آزاد اسلامی به روایت آسایهل

این عنوان روزنامه فرهیختگان به بورسیه تحصیلی دانشگاه آزاد به دانشجویان آسیایی پرداخته است. به گفته شیخ عطار، برای دانشگاه‌های عضو آسایهل این مساله جالب بود که ایران با وجود تمام تحریم‌ها و همه مضیقه‌هایی که در طول 40 سال گذشته با آن روبه‌رو بوده، توانسته است میزان رشد علمی خود را این‌گونه افزایش دهد.

مهم‌ترین عناوین امروز ششم مردادماه روزنامه آفرینش به شرح زیر است:

کنکوری‌های 99، حق انتخاب نظام قدیم یا جدید پیدا کردند

ابراهیم خدایی رئیس سازمان سنجش در این عنوان روزنامه آفرینش اعلام کرده است: بر اساس مصوبه شورای سنجش و پذیرش دانشجو، داوطلبان در کنکور سراسری سال 99 می‌توانند نظام تحصیلی خود را انتخاب کنند.

آغاز ثبت نام بدون آزمونِ در دوره ارشد دانشگاه آزاد اسلامی

این عنوان روزنامه آفرینش از آغاز ثبت نام دوره بدون آزمون کارشناسی ارشد ویژه استعدادهای درخشان سال 98 دانشگاه آزاد اسلامی حکایت دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1022683

وب گردی

وب گردی