افتتاح مدرسه عالی مهارت حسابداری در دانشگاه آزاداسلامی واحد اسلامشهر

مرکز مدیریت مهارت آموزشی و مشاوره شغلی، مجتمع آموزشی مدارس سما و مدرسه عالی مهارت حسابداری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر افتتاح شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد اسلامشهر، مدرسه عالی مهارت حسابداری، مجتمع آموزشی مدارس سما در مقاطع پیش دبستان، دبستان و متوسطه دوره اول و مرکز مدیریت مهارت آموزشی و مشاوره شغلی برای نخستین بار در معاونت سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر افتتاح و آماده بهره برداری شد.

دکتر محمودرضا اسفندیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر گفت: در راستای اجرای سیاست های دانشگاه آزاد اسلامی نخستین مدرسه عالی مهارت با موضوع حسابداری با هدف آماده سازی برای اشتغال و مهارت افزایی متقاضیان از طریق آموزش عملی مهارت های حرفه ای در واحد اسلامشهر تأسیس و راه اندازی شد.

وی این اقدام را گامی مثبت در راستای کاهش وابستگی به شهریه دانشجویان دانست و خاطرنشان کرد: مرکز مدیریت مهارت آموزشی و مشاوره شغلی با مجوز اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران، به منظور تأمین نیاز کشور به منابع انسانی کارآمد با تجارب فنی، مهارتی و حرفه ای در این واحد دانشگاهی تأسیس شد تا از این طریق، بسترهای اشتغال مولد برای دانش آموختگان رشته های مختلف دانشگاهی فراهم شود.

دکتر اسفندیار در ادامه با اشاره به راه اندازی مدارس سما در این واحد دانشگاهی، اظهار داشت: به منظور تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با چشم انداز ایجاد مدارس مهارت محور، پیش دبستان، دبستان و مقطع اول متوسطه نیز راه اندازی شده و آماده بهره برداری از مهرماه سال جاری است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1022700

وب گردی

وب گردی