دفتر ستاد امر به معروف و نهی از منکر واحد خرم آباد افتتاح شد

دفتر ستاد امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد با حضور سیامک بهاروند رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان و واحد خرم آباد، حجت الاسلام مرادیان مسئوول نهاد رهبری و حجت الاسلام مومنی منش معاون فرهنگی نهاد رهبری و جمعی از مسئولین این واحد دانشگاهی افتتاح شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از خرم آباد، سیامک بهاروند رئیس دانشگاه آزاد استان لرستان در مراسم افتتاح دفتر ستاد امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد اهتمام وافر دانشگاه به مسأله امر به معروف و نهی از منکر و ساماندهی آمران به معروف و ناهیان از منکر و نظم بخشی به فعالیت های آنان را خواستار شد.

بهاروند تاکید کرد: مهمترین اولویت فعالیت این ستاد ارتقاء فرهنگ حجاب و عفاف، رعایت آراستگی و شئون فرهنگی است و ما مصمم هستیم در راستای ترویج این فریضه الهی از تمامی ظرفیت های انسانی و امکانات دانشگاه استفاده کنیم.

رئیس واحد خرم آباد در ادامه با اشاره به اینکه 5 نفر از همکاران دانشگاهی خواهر و برادر در این ستاد به صورت دائم فعالیت خواهند کرد گفت: این افراد بایستی هدایت و مشاوره افراد را با زبان نرم و برخورد توأم با رأفت اسلامی در دستور کار خود قرار دهند.

بهاروند برگزاری کارگاه های آموزشی و دعوت از اساتید صاحب نظر و مجرب را از دیگر اموری برشمرد که در این راستا باید مورد توجه قرار گیرد

در بخش دیگری از این مراسم حجت الاسلام مرادیان مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان گفت: یکی از واجبات و فروع دین ما که از اهمیت بسیاری بر خوردار است فریضه امر به معروف و نهی از منکر است که کار کردن در این خصوص دارای ظرافت هایی است که حساسیت کار در این راستا را صد چندان می کند.

مرادیان افزود در کنار تذکراتی که به افراد در خصوص رعایت شئون فرهنگی و آراستگی و بحث حجاب و عفاف داده می شود بایستی افرادی را که این موازین را رعایت می کنند نیز مورد تشویق قرار داد.

در پایان این مراسم سعید عارفی مقدم به عنوان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر واحد خرم آباد معرفی شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1022715

وب گردی

وب گردی