زنجیره تأمین سوخت با هوشمندسازی جایگاه‌های CNG تکمیل می‌شود

رئیس انجمن صنفی جایگاه‌داران CNG کشور، با اشاره به این‌که بحث هوشمندسازی جایگاه‌ها ظرف یک‌ماهه آینده مشخص خواهد شد، گفت: این موضوع در هیئت دولت به تصویب رسیده و منتظر راهکار اجرایی از سوی وزارت نفت هستیم.

اردشیر دادرس رئیس انجمن صنفی جایگاه داران CNG کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علم و فناوری ایسکانیوز، از تصویب مصوبه هوشمندسازی جایگاه‌های CNG توسط هیئت دولت خبر داد و گفت: موضوع هوشمندسازی جایگاه‌ها ظرف یک‌ماهه آینده مشخص خواهد شد.

وی تصریح کرد: هوشمندسازی کسب‌وکار با استفاده ازنرم‌افزارها، زیرساخت‌ها، ابزارها و فرآیندهای بهینه، دسترسی و تجزیه‌وتحلیل اطلاعات را برای بهینه کردن تصمیمات و عملکرد فراهم می‌کند. هوشمند‌سازی جایگاه‌های CNG نتایجی همچون تصمیم‌گیری بهتر و سریع‌تر بهبود خدمات و افزایش بهره‌وری توسعه و رشد صنعت CNG را به دنبال خواهد داشت.

دادرس ادامه داد: مکانیزه کردن و هوشمند‌سازی یکی از موضوعات کلیدی‌ست و زمان اجرای آن هنوز مشخص نشده است و منتظر راهکار اجرایی از سوی وزارت نفت هستیم.

وی، افزایش بهره‌وری در تمامی ارکان صنعت CNG، تحرک بخشی به مدل اقتصادی فعلی، افزایش سطح ایمنی برای جایگاه خودروها و مردم، افزایش فروش سوخت گاز طبیعی، افزایش مشتری‌مداری و رضایت استفاده‌کنندگان از این سوخت، افزایش شفافیت مالی، کاهش هزینه‌های بهره‌برداری در جایگاه‌های سوخت، مدیریت هوشمند و بهینه زنجیره تأمین سوخت CNG را از اهداف اصلی اجرای هوشمند سازی جایگاه‌ها یاد کرد.

رئیس انجمن صنفی جایگاه داران CNG کشور، افزود: شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند در این عرصه کمک کند؛ چراکه عوامل مؤثر اقتصاد سبز از اقتصاد دانش‌بنیان نشأت می‌گیرد. بنابراین اقتصاد مقاومتی می‌توانند از این دو اقتصاد تبعیت و پشتیبانی کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1022737

وب گردی

وب گردی