نیازهای فناورانه تعمیر و نگهداری صنعت هواپیمایی معرفی می‌شود

صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای ایجاد زنجیره ارزش در صنعت هوایی به واسطه «تحریک تقاضا» و تأمین نیازمندی های صنعت هوایی کشور رویداد معرفی نیازهای فناورانه تعمیر و نگهداری هواپیما را برگزار می‌کند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، این رویداد در روز اول با مراسم افتتاحیه و معرفی رویداد، معرفی خدمات صندوق نوآوری وشکوفایی و اقدامات انجام شده توسط این صندوق پیش از برگزاری رویداد و سخنرانی مدیران سازمان‌های برگزارکننده و همکار آغاز می‌شود.

در ادامه روز اول رویداد، نیازهای فناورانه تعمیر و نگهداری هواپیما ارائه می‌شود و سپس «کارگاه آشنایی با فرایند دریافت استاندارد هوایی Part 21» برگزار خواهد شد.

روز دوم رویداد با ارائه نیازهای فناورانه تعمیر و نگهداری هواپیما ادامه خواهد یافت و در انتهای این روز مراسم اختتامیه برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است، در حاشیه این رویداد، نمایشگاه تخصصی این حوزه با حضور مراکز تعمیر و نگهداری هواپیما و شرکت‌های دانش‌بنیان مرتبط در صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار خواهد شد.

ایجاد زنجیره ارزش در صنعت هوایی به واسطه «تحریک تقاضا» یکی از مهم‌ترین رویکردهای توسعه کسب‌وکار، پیشرفت و تأمین نیازمندی های صنعت هوایی کشور است. در این راستا صندوق نوآوری و شکوفایی و مرکز همکاری‌های ریاست جمهوری «رویداد معرفی نیازهای فناورانه تعمیر و نگهداری هواپیما» را در تاریخ ۱۳ و ۱۴ مرداد ماه ۱۳۹۸ در صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌کنند.

علاقه‌مندان به حضور در این رویداد می‌توانند با شماره تلفن‌های ۷۷۲۴۰۵۷۶ و ۰۹۱۲۰۳۹۸۱۶۸ (مجری برگزاری رویداد) تماس بگیرند یا از طریق لینک evnd.co/bFuvr نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1022755

وب گردی

وب گردی