برنامه‌های پایان هفته مسجد جمکران/ اقامه عزای شهادت امام جواد(ع)

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با تشریح برنامه‌های پایان هفته این مسجد گفت: مراسم عزاداری شهادت امام جواد (ع) در این مسجد در قالب برنامه دعای کمیل و ندبه این هفته با حضور منتظران امام زمان (عج) برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، حجت‌الاسلام یاسین حسین آبادی، معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با اشاره به برنامه‌های پایان هفته این مکان مقدس برای منتظران و عاشقان امام زمان (عج) گفت: این مسجد همچون هفته‌های گذشته از روز سه‌شنبه میزبان خیل عظیم عاشقان امام مهدی(عج) خواهد بود و در این راستا در این روز مصادف با ۸ مردادماه برنامه آموزش قرآن و شرح صحیفه سجادیه از ساعت ۲۰ آغاز می‌شود و مراسم دعای توسل نیز با سخنرانی حجت‌الاسلام مهدوی‌نیا و قرائت دعای سیدمهدی میرداماد برگزار خواهد شد.

وی افزود: برنامه‌های مسجد جمکران در روز پنجشنبه ۱۰ مردادماه با جلسه آموزش عمومی قرآن از ساعت ۲۰ آغاز می‌شود و مراسم دعای کمیل نیز با سخنرانی حجت‌الاسلام حسین آبادی و قرائت دعای سیدمحسن بنی‌فاطمی برگزار خواهد شد.

حسین‌آبادی با اشاره به اینکه روز جمعه متعلق به امام زمان (عج) است لذا در این روز برنامه‌های ویژه‌ای نیز برگزار خواهد شد، تصریح کرد: برنامه‌ها در این روز با قرائت دعای عهد در ساعت ۵:۴۵ آغاز می‌شود و مراسم دعای ندبه نیز با سخنرانی حجت‌الاسلام ماندگاری و قرائت دعای سیدجواد میرجعفری برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران افزود: پایان بخش برنامه‌های هفتگی این مسجد در روز جمعه ۱۱ مردادماه، قرائت زیارت آل یاسین در ساعت ۱۹ خواهد بود.

وی در پایان گفت: مراسم عزاداری شهادت امام جواد (ع) در مسجد مقدس جمکران در قالب برنامه دعای کمیل و ندبه این هفته با حضور منتظران امام زمان (عج) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1022783

وب گردی

وب گردی