مدیرکل دانشجویی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت منصوب شد

مدیرکل دانشجویی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از سوی معاون فرهنگی و دانشجویی این وزارتخانه منصوب شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، طی حکمی از سوی سیما سادات لاری‎ معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، رحمان خدابنده‌لو به عنوان مدیرکل دانشجویی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب شد.

در متن حکم ابلاغی معاون وزیر بهداشت آمده است: نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت مدیر کل دانشجویی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب می‌شوید. امید است با استفاده از تجارب و دانش کارشناسان خبره در انجام مأموریت‌ها موفق باشید. امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام شایسته وظایف با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در جهت اعتلای رفاه و سلامت دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور موفق باشید.

پیگیری طرح تفصیلی نظام جامع خدمات رفاهی و تلاش جهادی در اجرای آن، ارائه الگوی ایرانی - اسلامی رفاه و معیشت دانشجویی در طرح جامع مجتمع‌های دانشگاهی، پیگیری پروژه‌های عمرانی رفاه دانشجویی، صنعتی‌سازی آشپزخانه‌ها و استانداردسازی سالن‌های غذاخوری و ارائه الگوی استاندارد تغذیه بر اساس الگوهای غذایی علمی و بومی و ایجاد بستر لازم جهت مشارکت فعال دانشجویان در امور صنفی و رفاهی از جمله مأموریت‌های مد نظر معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت است.

ارتقای سطح بهداشت روان دانشجویان و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با بهبود و ارتقای خدمات، مشاوره، آموزش، درمان و بازتوانی، غربالگری سلامت روان و سنجش سیمای زندگی دانشجویان مبتنی بر ابزارهای روزآمد علمی و با توجه به ویژگی‌های حرفه‌ای، بومی و مذهبی، توسعه فضاهای فیزیکی ورزشی در مجتمع‌های دانشگاهی و تدوین پیوست فرهنگی آنها، توسعه ورزش همگانی دانشجویان به‌ویژه در محیط‌های خوابگاهی و تقویت ورزش قهرمانی دانشجویان از جمله تشکیل انجمن‌های ورزشی دانشجویی دیگر مأموریت‌های مدیرکل جدید دانشجویی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1022792

وب گردی

وب گردی