ثبت اطلاعات ۷۰۰۰ نخبه در بانک اطلاعات بازنشستگان

تعداد کل ثبت نام کنندگان در بانک اطلاعات نخبگان صندوق بازنشستگی کشوری در حال حاضر به ۷ هزار و ۷۷ نفر می رسد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، بانک اطلاعات نخبگان این صندوق با هدف جمع آوری اطلاعات و آمار مربوط به بازنشستگان تحت پوشش با فعالیت های ویژه در شش محور مختلف راه اندازی شده تا هر ساله و مصادف با ۲۵ ذی الحجه در مراسم بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان از بازنشستگان برگزیده و نخبه ملی و استانی این صندوق در سراسر کشور تجلیل شود.

براساس آمار منتشر شده تاکنون ۸۵۱ نفر در محور کارآفرینی و ایجاد اشتغال، هزار و ۹۱۸ نفر در محور علوم و آموزش و پژوهش، هزار و ۳۴۸ نفر در محور فعالیت های اجتماعی و عام المنفعه، ۸۰۱ نفر در محور فعالیت های فرهنگی و هنری، ۶۴۰ نفر در محور فعالیت های ورزشی و تندرستی و هزار و ۵۱۹ نفر نیز در محور ایثار و فداکاری اطلاعات و مستندات خود را در سامانه و بانک اطلاعات نخبگان صندوق بازنشستگی ثبت کرده اند.

در سال های گذشته، چهره های شاخصی چون ژاله آموزگار (ادیب و اسطوره شناس)، علی اکبر فرهنگی (استاد علوم ارتباطات)، ایرج راد (بازیگر و کارگردان تئاتر)، مسلم بهادری (پزشک نام آور کشور) و دیگر چهره های ماندگار فرهنگ، علوم و فنون از میان بازنشستگان کشوری به عنوان نخبگان بازنشسته با حضور مقامات کشوری مورد تقدیر قرار گرفته اند.

این سامانه هر ساله پیش از برگزاری همایش ۲۵ ذی الحجه بر روی سایت صندوق بازنشستگی کشوری بازگشایی و در دسترس قرار می گرفت که قرار است از امسال این سامانه به طور کامل فعال شده و امکان ثبت اطلاعات یا ویرایش اطلاعات بازنشستگان نخبه و فرهیخته در طول سال فراهم شود.

صندوق بازنشستگی کشوری بیش از یک میلیون و ۴۲۴ هزار حقوق بگیر از دستگاه های دولتی چون آموزش و پرورش، وزارت بهداشت و سایر دستگاه های اجرایی دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1022810

وب گردی

وب گردی