عمو‌های فیتیله‌ای به شبکه نمایش خانگی می‌روند/ ساخت مجموعه «دوقلوها» متوقف شد

 بازیگر مجموعه فیتیله ای‌ها گفت: مجموعه تلویزیونی دوقلو‌ها که این شب‌ها از رسانه ملی روی آنتن می‌رود به دلیل عدم حمایت مالی نیمه کاره رها شد. این برنامه که قرار بود در ۱۰۰ قسمت تهیه شود فقط توانست در ۴۰ قسمت تهیه و ادامه آن ابتر باقی ماند.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، محمد مسلمی «بازیگر مجموعه فیتیله‌ای‌ها» در خصوص برنامه‌های آتی خود گفت: برنامه‌ای برای کودک و نوجوان در در دست تولید داریم که بزودی از شبکه نمایش خانگی میهمان کودکان و نوجوانان خواهد شد.

وی ادامه داد: این برنامه با محتوایی شاد و موزیکال تلاش می‌کند تا مقوله آموزش و فرهنگ سازی را با توجه به نیاز کودکان و در ابعاد مختلف تصویر سازی و به نمایش بگذارد.

وی با اشاره به برنامه «هشتگ خاله سوسکه» که از شبکه نمایش خانگی پخش شد و با استقبال خوبی روبرو شد اشاره کرد و افزود: ادامه فعالیت با رسانه ملی در شرایط فعالی بسیار سخت و دشوار است، زیرا بودجه کافی برای تامین و تولید برنامه‌های کودک وجود ندارد، لذا به نظر می‌رسد حرکت در مسیر شبکه نمایش خانگی شرایط مناسب تری را برای ادامه فعالیت به همراه خواهد داشت.

مسلمی در خصوص مجموعه تلویزیونی «دو قلو‌ها» که در حال حاضر از شبکه دو پخش می‌شود گفت: مجموعه تلویزیونی دوقلو‌ها که این شب‌ها از رسانه ملی روی آنتن می‌رود به دلیل عدم حمایت مالی نیمه کاره رها شد. این برنامه که قرار بود در ۱۰۰ قسمت تهیه شود فقط توانست در ۴۰ قسمت تهیه و ادامه آن ابتر باقی ماند. سریال «دو قلو‌ها» دو سال پیش تهیه شده و اکنون در حال پخش است.

میزان

انتهای پیام/

کد خبر: 1022854

وب گردی

وب گردی