8 مرداد آخرین مهلت شرکت در طرح ملی «هوای تازه»

معاون فرهنگی و هنری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور گفت: طرح ملی «هوای تازه» به عنوان بزرگترین رویداد سرود کشور برگزار می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سعید سعادتی معاون فرهنگی و هنری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور از برگزاری طرح ملی «هوای تازه» خبرداد و اظهار داشت: این طرح ملی با اهدافی همچون شناسایی و استعدادیابی، ساماندهی و رسمیت بخشی، تولید اثر، ایجاد فضای رقابتی و شبکه سازی و به همت خانه سرود ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: مهلت شرکت در طرح ملی «هوای تازه» به عنوان بزرگترین رویداد سرود کشور تا هشتم مرداد‌ماه تمدید شد ه است و علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر در پیام رسان های گپ، بله و سروش به نشانی @havaye_tazeh مراجعه کنند.

سعادتی با اشاره به اینکه این دوره از ۱۳ تا ۱۷ مرداد‌ماه در اردوگاه خرماکلا (مازندران) برگزار می‌شود، گفت: این طرح با امتیازاتی همچون بورسیه مربیان و گروه‌های سرود برتر مساجد کشور همراه است و علاقه‌مندان می‌توانند تا هشتم مردادماه نسبت به شرکت در آن اقدام کنند.

معاون فرهنگی و هنری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور در پایان گفت: این طرح کشوری ویژه پسران در سه مقطع سنی کودک، نوجوان و جوان و طی ۲۱ ماه یعنی از بازه زمانی یکم تیرماه ۹۸ تا ۲۹ اسفند ۹۹ اجرا می‌شود.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1022869

وب گردی

وب گردی