ساختمان مرکزی حراست و سیستم بخارپز دانشگاه تبریز افتتاح شد

ساختمان مرکزی حراست و سیستم بخارپز دانشگاه تبریز صبح امروز با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور و جمعی از مسئولان افتتاح شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از دانشگاه تبریز، ساختمان مرکزی حراست و سیستم بخارپز دانشگاه تبریز صبح امروز با حضور منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، پور اصغری معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور و جمعی از مسئولان افتتاح شد.

ساختمان مرکزی حراست دانشگاه تبریز، با اعتبار نزدیک سه میلیارد تومان در فضایی به مساحت ۱۹۲۰ متر مربع در ۵طبقه در ۷ سال احداث شده که شامل ۲۰ اتاق، آمفی تئاتر، حسینیه، نمازخانه، خوابگاه و سایر فضای مورد نیاز است.

افتتاح سیستم بخارپز برای پخت غذا برای اولین بار در بین دانشگاه‌های کشور دیگر پروژه‌ای بود که با حضور دکتر غلامی و هیئت همراه وی و دیگر مسئولان به بهره‌برداری رسید که برای تجهیز و راه‌اندازی این سیستم نیز نزدیک ۳ میلیارد تومان هزینه شده است.

افتتاح ساختمان دانشکده کشاورزی اهر (در قالب طرح تملک دارائی‌های سرمایه‌ای مصوب)، افتتاح واحد تولیدی شیر و محصولات لبنی دانشگاه تبریز با ظرفیت تولید یک تن در ساعت (از محل کمک‌های خیرین و منابع داخلی) و کلنگ‌زنی سیستم تصفیه آب قنات از دیگر پروژه‌هایی است که امروز و فردا با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به بهره‌برداری خواهد رسید.

برای بهره‌برداری این پروژه‌ها اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

گفتنی است منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، به منظور افتتاح چند طرح عمرانی، خدماتی و آموزشی دانشگاه تبریز، بازدید از دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و دیدار با دانشگاهیان و مسئولان استان به آذربایجان شرقی سفر کرده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1022876

وب گردی

وب گردی