استقبال خبرنگاران و جامعه دکتری از کلاس‌‌های دوخت سنتی دانشگاه فرشچیان

در حاشیه برگزاری کارگاه‌های سنتی دانشگاه استاد فرشچیان از هر قشر و گروهی در کلاس‌ها حاضر شده بودند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، در حاشیه برگزاری کارگاه های سنتی دانشگاه استاد فرشچیان از هر قشر و گروهی در کلاس ها حاضر شده بودند.

ابتدا گروهی از خبرنگاران که علاقه زیادی به هنرهای سنتی داشتند در کلاس دوخت های سنتی شرکت کردند و پس از آن یکی از دانشجویان که تکنسین اتاق عمل بود در کلاس حضور یافت.

یکی از خبرنگاران در این مورد گفت: استادانی که در کارگاه های آموزشی هنر های سنتی حاضر می شوند با دل و جان دانش خود را در اختیار افراد قرار می دهند و به همین خاطر، برای شرکت در دوره ها با اشتیاق بیشتری ثبت نام می کنیم.

وی افزود: در کلاس های خارج از دانشگاه استاد فرشچیان، استادان اطلاعات خود را به راحتی در اختیار شاگرد قرار نمی دهند.

همچنین شاگردان دیگری که فارغ التحصیل رشته ادبیات در مقطع فوق لیسانس بودند از مهارت استادان حاضر در دانشگاه استاد فرشچیان تمجید کردند.

در ادامه کارگاه ها یکی از دانشجویان کارگاه نگارگری با علاقه زیادی که به دوخت‌های سنتی داشت از فرصت استفاده کرد و پیش از آغاز کارگاه نگارگری در کلاس استاد «شهلا پزشکی» حاضر شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دانشگاه استاد فرشچیان از استادان برجسته هنر برای برگزاری کارگاه های سنتی ایرانی استفاده می کند تا دانشجویان با مهارت کامل از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1022892

وب گردی

وب گردی