یک کشته و 5 مصدوم درمحورهای مواصلاتی کرمان

سرپرست پلیس راه شمال استان کرمان گفت: در پی وقوع 2حادثه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان یک نفر جان خود را از دست داد و 5 نفر به شدت مجروح شدند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ علی اکبر نصیری گفت: با توجه به حجم بالای عبور و مرور در سطح جاده ها و معابر برون شهری استان روز گذشته در اثر بی احتیاطی برخی از رانندگان 2 تصادف منجر به فوت و جرح در سطح معابر برون شهری استان به وقوع پیوست.

وی به تصادفی که محور" کرمان-بم" به وقوع پیوست اشاره کرد و گفت: در این حادثه، یک دستگاه سواری پراید به علت عدم توجه به جلو با 4 عابر پیاده که قصد عبور از عرض جاده را داشتند برخورد کرد؛ هر 4 نفر به شدت مجروح و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

وی به حادثه دیگری در کیلومتر 30 محور"ماهان-کرمان" اشاره کرد و گفت: یک دستگاه سواری پراید به علت تخطی از سرعت مطمئنه از مسیر خود منحرف و در نهایت واژگون می شود.

نصیری گفت: در این حادثه راننده خودرو که جوانی حدودا 28 ساله بود در دم جان خود را از دست داد و سرنشین 27 ساله نیز به شدت مجروح و روانه بیمارستان شد.

سرپرست پلیس راه شمال استان گفت : از رانندگان وسایل نقلیه می خواهیم در کلیه معابر و جاده ها و به ویژه در نقاطی که پرتردد هستند با سرعت مطمئنه و رعایت کامل احتیاط رانندگی کنند تا شاهد این چنین حوادث دلخراشی نباشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1022996

وب گردی

وب گردی