استارت‌آپ ویکند حقوق و گردشگری در واحد تهران غرب برگزار می‌شود/ راه‌اندازی دو شرکت دانش‌بنیان تا پایان سال ۹۸

رئیس مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب از برگزاری سه استارت‌آپ ویکند در پاییز سال جاری خبر داد و گفت: این استارت‌آپ‌ها در حوزه حقوق ، اینترنت اشیا و گردشگری خواهد بود.

سید حسین پیشگر رئیس مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علم و فناوری ایسکانیوز گفت: مراکز رشد در راستای ایجاد زمینه اشتغال جهت دانش آموختگان و استعدادهای برتر دانشگاه، کمک به رونق اقتصادی مبتنی بر علم و فناوری، ایجاد فضای لازم جهت گسترش و رشد واحدهای صنعتی کوچک و متوسط دانش مدار، شرکت های دانش بنیان و فناور فعال، تولید و توسعه محصولات و فرایندهای فناوری قابل عرضه به بازار، امکان ارتباط بین صنعت، تولید و فناوری های تولید شده و رسوخ در صنعت و نیز تجاری سازی یافته‌های پژوهشی و محصولات تولیدی راه‌اندازی شده است تا از این طریق بتوانیم به اهداف توسعه در کشور دست یابیم.

وی از برگزاری سه استارت‌آپ در پاییز سال جاری خبر داد و گفت: این استارت‌آپ‌ها در حوزه حقوق، اینترنت اشیا و گردشگری خواهد بود. گفتنی‌ست استارت‌آپ‌های فین‌تک فناوری‌های مالی و حسابداری و معماری طراحی صنعتی مبلمان داخلی چند ماه پیش برگزار شده بود.

پیشگر گفت: به‌زودی مراحل ثبت برای حضور در این استارت‌آپ‌ها شروع خواهد شد.

رئیس مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب، اضافه کرد: همچنین در سال جاری 7 شرکت فناور در مرکز رشد مستقر شده‌اند. این شرکت‌ها مراحل پیش رشد و رشد مقدماتی را طی می کنند و به زودی دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی برای این شرکت برگزار خواهد شد تا خود را برای ورود به بازار آماده کنند.

وی افزود: در حال حاضر شرکت دانش‌بنیان در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد غرب نداریم و قرار است که دو شرکت دانش‌بنیان تا پایان سال در این مرکز راه‌اندازی شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1023086

وب گردی

وب گردی