آمادگی دانشگاه آزاد اهر برای ارائه خدمات به اعضای زیر پوشش دفتر آستان قدس‌

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر گفت: این واحد دانشگاهی آمادگی دارد در قالب تدوین تفاهم‌نامه همکاری به اعضای زیر پوشش دفتر آستان قدس رضوی خدمات مختلف ارائه کند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد اهر، روز گذشته در مراسمی از علی سلیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر به دلیل همکاری‌های ارزنده این واحد دانشگاهی با دفتر آستان قدس رضوی در اجرای برنامه‌های فرهنگی و معنوی قدردانی شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر در این مراسم با تأکید بر تداوم این همکاری‌ها اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر آماده همکاری در حوزه‌های فرهنگی، معنوی، هنری، آموزشی، رفاهی و سایر زمینه‌هاست.

علی سلیمی شاملو گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر آمادگی دارد در قالب تدوین تفاهم‌نامه همکاری به اعضای زیر پوشش دفتر آستان قدس رضوی خدمات مختلف مشاوره تحصیلی، حقوقی، خانوادگی، آموزشی، فرهنگی، رفاهی و هر مواردی که در حوزه کاری این واحد دانشگاهی باشد، ارائه کند.

مدیر کانون مرکزی خادمیاری شهرستان اهر نیز از اقدامات در خور توجه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر که نقشی ویژه در پیشبرد برنامه‌های فرهنگی این دفتر داشته است، قدردانی کرد.

مهدی اقبال ریحان با استقبال از پیشنهاد امضای تفاهم‌نامه همکاری با دفتر آستان قدس رضوی شهرستان با دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر، این مجموعه بزرگ علمی، آموزشی و فرهنگی را مرکزی پویا و دانشگاهی جامع و معتبر در حوزه آموزشی و پژوهشی ذکر کرد و آمادگی خود را برای تهیه پیش‌نویس این تفاهم‌نامه اعلام کرد.

در پایان این جلسه از همکاری‌های ارزنده سلیمی رئیس دانشگاه با دفتر آستان قدس رضوی در اهر قدردانی شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1023167

وب گردی

وب گردی