سرپرست مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد معرفی شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی سرپرست مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه را منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی مهندس «احمد صالحی آرا» را به سمت سرپرست مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه منصوب کرد.

مراسم معارفه احمد صالحی آرا سرپرست مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی و تکریم حسین نصیرزاده رئیس سابق مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه با حضور بیژن رنجبر قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی امروز در سازمان مرکزی برگزار شد.

بیژن رنجبر قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در این مراسم با بیان اینکه نصیرزاده از چهره های خدوم، ارزشمند و انقلابی دانشگاه آزاد اسلامی است، گفت: حقیقتاً در طول دوران مسئولیت‌شان خدمات شایسته ای ارائه و منشاء خدمات بسیار خوبی در دانشگاه آزاد اسلامی بودند.

وی ادامه داد: از زحمات نصیرزاده تشکر می‌کنم و امیدوارم در هر مسئولیتی که قرار می گیرند، موفق و مؤید باشند.

قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه صالحی آرا نیز از نیروهای ارزشی، خوشنام و ولایی هستند، اظهار داشت: ایشان همواره در مسئولیت‌های که داشتند، خوش درخشیدند و خدمات ارزشمندی را در قرارگاه جهادی خوزستان ارائه دادند. امیدوارم در مسئولیت جدید نیز مثمرثمر باشند.

رنجبر با تأکید بر اینکه با ورود شخص جدید قطعاً خون تازه ای در رگ‌های مجموعه به جریان می افتد، تصریح کرد: انتظار داریم با وجود مهندس صالحی آرا تمام خدمات شایسته ای که در نهاد ارزشمند امور شاهد و ایثارگران انجام گرفته، ارتقاء کیفی و کمی یابد.

وی به برنامه تحولی دانشگاه آزاد اسلامی اشاره و تصریح کرد: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در این زمینه بسیار پر تحرک و پر انرژی حرکت و مباحث تحولی را پیگیری می کند، به طوری که بزودی شاهد اتفاقات خوبی در زمینه های مختلف آموزشی، پژوهشی و ... در دانشگاه آزاد اسلامی در سطح ملی و بین المللی خواهیم بود.

نصیرزاده نیز در این جلسه اظهار داشت: مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی در ابتدا دفتر و اداره کل بود که با تلاش و پیگیری‌های کارکنان این مجموعه به مرکز ارتقاء یافت.

وی تصریح کرد: بنده با تمام توان در خدمت اهداف و آرمان‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستم و معتقدم این دانشگاه در مسیر ولایت و رهبری قرار دارد.

صالحی آرا همچنین در ادامه این جلسه با قدردانی از حسن نیت دکتر طهرانچی در واگذاری این مسئولیت خطیر، گفت: امیدوارم ادامه دهنده مسیرهای مثبت مرکز امور شاهد و ایثارگران باشم. شجره طیبه باید در دانشگاه آزاد اسلامی بروز و ظهور بیشتری داشته باشد.

وی تأکید کرد: کار در مرکز امور شاهد و ایثارگران باید با یک نشاط و روحیه انقلابی و برخاسته از روحیه مدیریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی باشد. باید با یک حرکت شتابدار و جهادی حرکت کنیم تا به عنوان یک الگو در تراز دانشگاه انقلاب اسلامی معرفی شویم.

«احمد صالحی آرا» با حکمی از سوی دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به سمت «سرپرست مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه» منصوب شده است.

در ابتدای این پیام آمده است: انتظار می‌رود با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مادی و معنوی و سرمایه‌های انسانی در جهت اعتلای دانشگاه براساس تقویت بنیه علمی و ارتقاء وضعیت آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و رفاهی عزیزان شاهد و ایثارگر دانشگاه، ارائه خدمات و تسهیلات شایسته فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و تحصیلی به عزیزان شاهد و ایثارگر با حفظ کرامت و منزلت ایشان، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تلاش برای حفظ و حراست از آثار و پیام شهیدان و ایثارگران، تعامل با بنیاد شهید و امور ایثارگران و ستاد کل نیروهای مسلح به منظور رفع مشکلات جامعه شاهد و ایثارگر دانشگاه اهتمام ورزید.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: انتظار می‌رود به ایجاد بسترهای لازم برای مشارکت فعال جامعه هدف در عرصه های علمی، فرهنگی، پژوهشی و اجتماعی جهت رشد و تعالی بیشتر آنان، ساماندهی فعالیت های جهادی دانشگاه در قالب قرارگاه جهادی و حضور مؤثر در عرصه های اجتماعی، پیگیری حقوق اعضای خانواده شاهد و ایثارگر دانشگاه در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران در دولت و نهادهای ذیربط توجه داشته باشید.

گفتنی است، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور نامه جداگانه ای از زحمات و تلاش‌های حسین نصیرزاده در دوران مسئولیتشان تقدیر کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1023255

وب گردی

وب گردی