حذف مدرک موقت تحصیلی از دانشگاه آزاد اسلامی

مدیر کل دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: حذف مدرک موقت از اقداماتی است که در دستور کار اداره کل دانش‌آموختگان قرار دارد؛ همچنین با واحدهای علوم و تحقیقات و الکترونیک، طرح حذف مدرک موقت را شروع کرده‌ایم. 

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمد عابدی مدیر کل دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی، در اولین نشست هم‌اندیشی و آشنایی با راهبردها، رویکردها، اولویت‌ها و سیاست‌های دانشگاه آزاد اسلامی ویژه رؤسا و‌ سرپرستان جدید الانتصاب گفت: صدور مدرک فراغت از تحصیل دانش‌آموختگان با رعایت قوانین و مقررات در کوتاه ترین زمان، یکی از وظایف اصلی روسای واحدهای دانشگاهی در حوزه دانش‌آموختگان محسوب می شود.

وی افزود: حذف مدرک موقت از اقداماتی است که در دستور کار اداره کل دانش‌آموختگان قرار دارد؛ همچنین با واحدهای علوم و تحقیقات و الکترونیک، طرح حذف مدرک موقت را شروع کرده‌ایم.

مدیر کل دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به روند انتصاب مسئول حوزه آموختگان واحدهای دانشگاهی گفت: انتصاب مسئول حوزه دانش‌آموختگان واحدهای دانشگاهی باید با اطلاع اداره کل دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی انجام شود.

عابدی در پایان تاکید کرد: نظارت دقیق بر روند تشکیل پرونده دانشجویان و حفظ سلامت مراحل اجرایی از زمان پذیرش تا فراغت از تحصیل، یکی از وظایف مدیران واحدهای دانشگاهی است که باید توجه ویژه به آن داشته باشند.‌

انتهای پیام/

کد خبر: 1023262

وب گردی

وب گردی