توانایی تشکل های دانش آموزی در اجرای تمام برنامه های پرورشی آموزش و پرورش

معاون فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش با تشکر ویژه از اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، گزارشات و اقدامات اتحادیه در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را به لخاظ نرم افزاری و سخت افزاری فوق العاده ارزشمند توصیف کرد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز،دکتر کاظمی معاون فرهنگی، پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت: از گزارشات و اقدامات به موقع اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان سپاسگزارم چرا که یک بستر فوق العاده ارزشمند نرم افزاری و سخت افزاری را در خصوص بیانیه گام دوم در حوزه دانش آموزان آماده کردند و این موضوع جای تشکری ویژه دارد.

دکتر کاظمی گفت: اکنون که این بستر مهیا شده است باید از ظرفیت همه تشکل های دانش آموزی استفاده کنیم تا بتوانید این جریان مهم انقلاب اسلامی را به همه دانش آموزان ارائه کنیم و یک گفتمان سازی در این بخش در بین دانش آموزان صورت گیرد.

وی گفت: وقتی تشکل های دانش آموزی می توانند به این قوت و زیبایی کار را انجام دهند ای کاش همه برنامه های آموزش و پرورش به تشکل های دانش آموزی سپرده شود.

معاون فرهنگی، پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت: امیدوارم بعد از این جلسات، یک حرکت جمعی ارزشمند براساس یک نقشه خوب، برای دانش آموزان سراسر کشور در راستای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی صورت پذیرد.

در این جلسه علی جانباز معاون فرهنگی اجتماعی اتحادیه گزارشی در خصوص اقدامات صورت گرفته از سوی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان به عنوان دبیرخانه بیانیه گام دوم با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و جریان سازی آن در بین دانش آموزان ارائه کرد.

حسین تاریخی دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان و دبیر ستاد بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با اشاره به اهمیت و جایگاه ویژه بیانیه گام دوم انقلاب گفت: مخاطب اصلی این بیانیه از سوی مقام معظم رهبری، جوانان است و این موضوع، وظیفه ما را دوچندان می کند.

وی گفت: از خردادماه سال جاری، که اتحادیه به عنوان دبیرخانه انتخاب شده است اقدامات بسیار خوبی در این زمینه توسط دانش آموزان انجام شده است ولی قرار نیست اتحادیه به تنهایی این برنامه ها را ادامه دهد و این نیاز است که همه تشکل های دانش آموزی یک صدا و بدون موازی کاری گفتمان سازی بیانیه گام دوم انقلاب را در بین دانش آموزان داشته باشیم.

در این جلسه آیین نامه اجرایی دبیرخانه گام دوم انقلاب اسلامی در حوزه دانش آموزی تدوین و مصوب شد توسط سازمان دانش آموزی به استان ها ابلاغ شود.

گفتنی است، جلسه شورای سیاستگذاری تشکل های دانش آموزی با محوریت بررسی و تبیین نقش تشکل های دانش آموزی در گام دوم انقلاب اسلامی با حضور دکتر کاظمی معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش، حسین تاریخی دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، قائم مقام سازمان دانش آموزی، معاون فرهنگی بسیج،معاون دانش آموزی سازمان جوانان هلال احمر در دبیرخانه بیانه گام دوم برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1023268

وب گردی

وب گردی