خواسته‌ام از دانشجویان این بود که به جای اقدام شخصی، مسئولان را در جریان قرار دهند

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: خواسته‌ام از دانشجوی عزیزی که از توهین و هتاکی به مقدسات یا رفتار خلاف اخلاق و عرف توسط برخی استادان گلایه داشت، این بود که به جای اقدام شخصی یا اعلان عمومی، مسئولان را در جریان قرار دهند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با انتشار مطلبی در صفحه اینستاگرام خود نسبت به شایعات منتشر شده در فضای مجازی واکنش نشان داد.

حجت‌الاسلام مصطفی رستمی در ابتدای مطلب خود آورده است: در چند هفته گذشته جلسات متنوع و پرثمری با طیف‌های مختلف استادان کشور درباره موضوعات متنوع سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کشور ناظر به اسناد بالادستی و مانیفست گام دوم انقلاب داشتم. تنوع نظرات و دیدگاه‌ها در موضوعات مختلف سبب پویایی بحث‌ها در جلسات بود. بی‌تردید اکثریت جامعه استادی نسبت به مسائل اصلی جامعه دغدغه‌مند هستند و این نگاه مجموعه نهاد است.

در ادامه مطلب رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها آمده است: پیشنهاد همیشگی نهاد هم پذیرش تکثر و تلاش برای هم‌افزایی روی محورهای مشترک است و چه فاصله معناداری است میان این اکثریت دغدغه‌مند با اقلیت محضی که ساحت علم را با توهین و هتاکی به مقدسات آلوده می‌کنند و شاید تعدادشان به اندازه انگشتان دو دست هم نباشد.

رستمی به متن منتشر شده منتسب به خود در فضای مجازی هم اشاره کرد و نوشت: اخیراً متنی در شبکه‌های اجتماعی به نقل از بنده منتشر می شود که ابداً هیچ نسبتی با گفته‌های من ندارد و تقطیع و تحریف شده است. آنچه در پاسخ به سؤال دانشجوی عزیزی که از توهین و هتاکی به مقدسات یا رفتار خلاف اخلاق و عرف توسط برخی استادان گلایه داشت، خواستم این بود که به جای اقدام شخصی یا اعلان عمومی که قطعاً زیان‌آفرین است، مسئولان را در جریان قرار دهند که متأسفانه به گونه دیگری بازتاب یافت. بی‌شک هدف از این پروژه‌های سیاسی رسانه‌ای، ایجاد گسست در بدنه دغدغه‌مند علمی کشور و به حاشیه بردن مسائل اصلی دانشگاه است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1023297

وب گردی

وب گردی