«وهاب‌زاده» مشاور جوان مطبوعاتی وزیر بهداشت شد

«علیرضا وهاب‌زاده» به عنوان مشاور جوان مطبوعاتی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، طی حکمی از سوی سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، «علیرضا وهاب زاده» به عنوان مشاور جوان مطبوعاتی وزیر بهداشت منصوب شد.

در متن این حکم آمده است: «با توجه به سوابق طولانی جنابعالی در امور رسانه، بدینوسیله به عنوان مشاور جوان مطبوعاتی اینجانب منصوب می‌شوید؛ امروز گرچه فضای مجازی ابزاری در روشنگری و اعتلای دانش عمومی از اتفاقات و رویکردهای جهان است، مع‌الوصف این فضا به‌گونه‌ای در ایجاد ناامنی و تشویش افکار نیز می‌تواند به عنوان ابزاری کارآمد تلقی شود.

انتظار می‌رود جنابعالی با رویکردی آمیخته با صداقت و روشنگری در شفافیت و تنویر فضاهای تیره و با پیگیری مستمر فضای رسانه‌ای و مجازی داخل و خارج از کشور تمام موارد اعم از اظهار نظرها، شکوائیه‌ها، رضایتمندی‌ها و ارائه راهکارهای اصلاحی منتقدانه و دلسوزانه را رصد و حاصل آن را به اینجانب گزارش نمایید.

بدیهی است همکاران روابط عمومی، معاونت‌ها و مدیریت‌های این وزارت حداکثر همکاری را مبذول خواهند نمود. امید است با اتکال به خداوند بزرگ و استعانت از معصومین (ع) در این راه گام بردارید. توفیق جنابعالی را از خداوند بزرگ مسألت دارم».

در کارنامه کاری وهاب‌زاده، خبرنگاری حوزه سلامت در خبرگزاری‌های فارس و مهر دیده می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1023306

وب گردی

وب گردی