برنامه‌های شبکه قرآن و معارف سیما در سوگ جوادالائمه (ع)

ویژه برنامه‌های شبکه قرآن و معارف سیما در ایام شهادت امام محمد تقی (ع) اعلام شد.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، همزمان با فرارسیدن ایام شهادت حضرت امام محمد تقی (ع)، شبکه قرآن و معارف سیما ویژه برنامه‌هایی را در سوگ حضرت جواد الائمه (ع) به روی آنتن خواهد برد.

بر این اساس، «حریم امن» عنوان ویژه برنامه زنده این شبکه در شب شهادت آن امام همام است که با کارشناسی حجت‌الاسلام سیدحسین مؤمنی به صورت زنده از حرم مطهر رضوی به شرح سیره امام جواد (ع) می‌پردازد.

در این برنامه که از ساعت 21 تا 23 به روی آنتن شبکه قرآن خواهد رفت، ارتباط‌های زنده با حرم‌های مطهر مشهد، قم و کاظمین برقرار و تصاویری از مراسم‌های عزاداری در این اماکن مذهبی تقدیم مخاطبان می‌شود.

همچنین «حریم امن» در شام شهادت آن حضرت با کارشناسی حجت‌الاسلام قاضی عسکر و محوریت شهادت امام جواد (ع) و گرامیداشت سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س) از ساعت 21 تا 22 به روی آنتن خواهد رفت.

«حاضر غایب از نظر» عنوان دیگر برنامه شبکه قرآن و معارف سیما در روز شهادت حضرت امام محمد تقی (ع) است که با کارشناسی حجت‌الاسلام فوادیان و موضوع مهدویت در احادیث و روایات امام جواد (ع) از ساعت 10:30 تقدیم مخاطبان قرآنی و معارفی تلویزیون می‌شود. ضمن آنکه در این برنامه گزارشی از حرم مطهر حضرت موسی مبرقع (ع) فرزند بلافصل امام جواد (ع) پخش خواهد شد.

پخش سخنرانی‌های مذهبی در شب و شام شهادت از ساعت 18 و همچنین مرثیه‌سرایی مادحین اهل بیت (ع) در ساعت‌های مختلف از دیگر تدارکات شبکه قرآن و معارف سیما در این ایام است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1023329

وب گردی

وب گردی