سامسونگ Galaxy Tab S6 معرفی شد

سرانجام پس از مدت ها انتظار، سامسونگ، تبلت Galaxy Tab S6 را معرفی کرد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، سامسونگ تبلت جدید پرچمدار جدید خود یعنی Galaxy Tab S6 را معرفی کرد. Galaxy Tab S6 به عنوان یک تبلت که برای استفاده عادی و سرگرمی طراحی شده ، رقیبی برای iPad Pro و Microsoft Surface Pro محسوب می شود.

مانند سایر تبلت های مشابه، این تبلت نیز دارای قلم می باشد و همانطور که حدس می زنید می توان به آن کیبورد نیز وصل کرد. در اینجا می خواهیم به مشخصات و قیمت تین تبلت نگاهی بیندازیم.

مشخصات و ویژگی های Galaxy Tab S6

این تبلت که در حال حاضر قدرتمندترین دستگاه سامسونگ است دارای مانیتور «OLED» 10.5 اینچی با فرمت 10:16 است. این صفحه نمایش با رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل ، دارای حاشیه های نازک تری نسبت به Tab S4 است.

تراشه Snapdragon 855 که از گزینه های غیر قابل چشم پوشی در دستگاه های پرچمدار بازار است در این تبلت نیز بکار گرفته شده است. این تبلت دارای دو نسخه متفاوت است.مدل دارای رم 6 گیگابایتی، 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد و مدل برخوردار از 8 گیگابایت رم 256 گیگابایت حافظه داخلی دارد.

همانند Tab S4 ، یک دوربین 8 مگاپیکسلی در قسمت جلویی و یک دوربین 13 مگاپیکسلی در قسمت پشتی وجود دارد. با این حال ، یک دوربین دوم با وضوح 5 مگاپیکسل و زاویه دید واید نیز پشت تبلت گنجانده شده است. از چند نفر با تبلت می توان عکس گرفت؟ جواب این سوال یک موضوع جداگانه است. سامسونگ می گوید دوربین زاویه دید واید یک مزیت بزرگ در جلسات است.

این تبلت که 5.7 میلی متر ضخامت و 420 گرم وزن دارد ، توسط یک باتری 7040 میلی آمپر ساعتی تغذیه می شود. به این ترتیب ، این تبلت می تواند تا 15 ساعت زمان استفاده را پشتیبانی کند ، این دستگاه با سیستم عامل Android Pie و با رابط کاربری One UI 1.5 ارائه شده است.

محل اتصال قلم به تبلت بسیار خلاقانه طراحی شده و برای ثابت نگه داشتن قلم در پشت دستگاه باید آن را به جایگاهی که دارای خاصیت آهنربایی است وصل کرد.

با این حال بسیاری این کار توسط بسیاری از کاربران «غیرقابل استفاده بودن» توصیف شده است ، همانند iPad Pro برای شارژ قلم باید آن را به تبلت وصل کرد و میزان شارژ را نیز از طریق مانیتور می توان مشاهده کرد.

قیمت گلکسی تب S6

تبلت جدید سامسونگ در ماه سپتامبر عرضه می شود. قیمت گلکسی تب S6 برای مدل معمولی (6 گیگابایت رم - ذخیره سازی 128 گیگابایت) 649 دلار تعیین شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1023345

وب گردی

وب گردی