20 برنامه جامع و اثرگذار علمی در واحدهای استان بوشهر عملیاتی شده است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر گفت: بیش از 20 برنامه جامع و اثرگذار کشوری و استانی در دانشگاه آزاد اسلامی استان در 15 ماه گذشته عملیاتی شده است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد بوشهر، اسماعیل عبدالهی دبیر هیأت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد بوشهر در شانزدهمین جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر ضمن قدردانی از تلاش ها و پیگیری های هیأت امنای استان به معرفی اعضاء جلسه پرداخت و گفت: در ترکیب اعضاء هیأت امناء شاهد حضور 6 عضو جدید هستیم که حضور اعضاء جدید را به فال نیک گرفته و امیدواریم در راستای تقویت ساختار و تسریع امور، این ترکیب جدید، منشأ خیر و برکت برای دانشگاه آزاد اسلامی و استان ولایتمدار بوشهر باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر ادامه داد: بحمدا... در استان بوشهر با حضور شخصیت وحدت آفرین آیت ا... صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و نصایح حکیمانه ایشان، انسجام، تعامل و هم افزایی مطلوبی وجود دارد که این وفاق در حوزه علم و فناوری بسیار چشمگیر است.

عبدالهی با تأکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی یک ظرفیت فوق العاده خدمت رسانی به مردم و کشور است، اظهار کرد: در مدیریت جدید دانشگاه، با برنامه ریزی های مناسب و نیازسنجی منطقه ای، به دنبال تحرک بیشتر در انجام مأموریت های اجتماعی و خدمت رسانی همه جانبه و بهینه به جامعه هستیم.

وی به تشریح اهم برنامه ها و اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در سال 97 و سه ماهه نخست سال 98 پرداخت و توضیح داد: دانشگاه آزاد اسلامی در راستای وظایف جدید و مأموریت های جدید، 25 تفاهم نامه همکاری علمی، آموزشی و فرهنگی با دستگاه های اجرایی و نهادهای انقلابی منعقد کرده است.

این مسئول افزود: صرفه جویی چند میلیارد تومانی با مدیریت هزینه ها و بهره گیری از ظرفیت های دانشگاه، تعیین تکلیف پرونده های متقاضیان جذب هیأت علمی، کادرسازی و به کارگیری نیروهای جوان و خوش فکر در بدنه مدیریتی استان و ترمیم ساختاری و استانداردسازی امور، تعیین تکلیف و تسویه حساب دیون و معوقات بانکی، توسعه سما و تأسیس مدارس جدید عادی و تخصصی و مهارتی، آمایش و جابجایی رشته های تحصیلی متناسب با ظرفیت های منطقه ای، تأسیس زیرساخت های آموزشی و پ‍‍‍‍ژوهشی، توسعه زیرساخت های فرهنگی، ایجاد رشته های پیراپژشکی در چارچوب سند آمایش علوم پزشکی، ارتقای درجه واحدهای دانشگاهی استان، برگزاری مسابقات ورزشی کشوری، برگزاری همایش منطقه ای حیات طیبه تشکل های سیاسی و اسلامی، راه اندازی اردوهای زیارتی راهیان نور دریایی، استقبال و تدفین دو شهید گمنام و بسیاری دیگر راتنها بخشی از دستاوردهای مهم دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در 15 ماه گذشته معرفی کرد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1023369

وب گردی

وب گردی