چگونه گوشی «نوکیا9» خود راتکه تکه کنید؟!

کانال یوتیوب «JerryRigEvery Everything» جداسازی قطعات گوشی 5 دوربین دار «نوکیا9» را به اشتراک گذاشته است.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، « Nokia 9 PureView » اولین گوشی هوشمند دنیا که دارای پنج دوربین در قسمت پشتی خود میباشد ، ، در رویداد MWC 2019 در ماه فوریه معرفی شد. در اینجا می خواهیم قطعات «Nokia 9 » را جدا کنیم و مقاومت آنرا تست کنیم.

کانال یوتیوب «JerryRigEvery Everything» که با منتشر کردن ویدئوهایی در زمینه تست مقاومت گوشی های هوشمند بین ببیندگان محبوب خاصی پیدا کرده این بار ویدئو تست مقاومت و جداسازی قطعات «Nokia 9 » را به اشتراک گذاشته است.

قبل از دیدن ویدئو نگاهی می اندازیم به برخی از مشخصات «Nokia 9 »:در این گوشی از صفحه نمایشOLED 5.99 اینچی با رزولوشن 1440 28 2880 پیکسل و پردازنده اسنپدراگون 845 استفاده شده است.

جداسازی قطعات گوشی 5 دوربینه «نوکیا9»

پوشش پشتی « Nokia 9 PureView » به همان روش و مانند بیشتر تلفن های موجود در بازار با گرم کردن باز می شود. پوشش پشتی دستگاه دارای چسبی بسیار قوی می باشد. برای باز کردن طرفین دستگاه باید از جسمی نوک تیز استفاده کرد و مقداری فشار به کار برد.

پس از باز کردن درب پشت ، تمام تجهیزات توسط یک پوشش محافظ پلاستیکی محافظت می شود. برایs خارج کردن باتری ، لازم است که پیچ های درپوش پلاستیکی بالایی را باز کنید. پین اتصال باتری در زیر این کاور قرار دارد.

همان طور که مشاهده کردید جداسازی قطعات این دستگاه بسیار دشوار است و لازم است یادآوری کنیم که این ویدئو برای متخصصان تهیه شده است. ما توصیه نمی کنیم برای تعمیر دستگاه خود قطعات آن را جدا کنید و مسئولیت هر مشکلی که ممکن است پیش بیاید را نمی پذیریم!!!

انتهای پیام/

کد خبر: 1023379

وب گردی

وب گردی