آزمون‌های کاردانی  در دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه برگزار شد

آزمون‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته و آزمون نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای، مؤسسات غیرانتفاعی و غیردولتی، صبح جمعه 11 مرداد 1398 در دو سایت ساختمان مرکزی و مجتمع آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر جلیل اجلی معاون علمی واحد میانه و نماینده تام الاختیار آزمون درباره برگزاری این آزمون اظهار کرد: در این آزمون تعداد 377 نفر، صبح جمعه 11 مرداد سال جاری به رقابت پرداختند.

وی افزود: در جلسه آزمون کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات غیرانتفاعی و غیردولتی صبح و عصر پنجشنبه تعداد 232 نفر داوطلب و آزمون کاردانی به کارشناسی، 145 نفر داوطلب شرکت کننده حضور داشتند.

اجلی ادامه داد: آزمون ۹ کد رشته دوره کاردانی نظام جدید و آزمون ۱۶ کد رشته کاردانی به کارشناسی ناپیوسته نیز روز جمعه ۱۱ مردادماه در ۱۶۳ شهرستان و ۲۷۱ حوزه امتحانی برگزار شد.

وی بیان کرد: اینکه خوشبختانه این دانشگاه به خاطر فعالیت همه جانبه خود توانسته است نقش راهبری و مرکزیت را در حوزه آموزش عالی شهرستان و استان به نحو شایسته در منطقه ایفا کند. دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه با رویکردی علمی، پژوهشی و فرهنگی که از ارکان اصلی این مجموعه آموزشی به‌شمار می‌رود و با هدف حرکت در مسیر توسعه و تولید دانش در جامعه گام برداشته است.

نماینده تام الاختیار آزمون با تاکید بر اینکه برخورد شایسته عوامل اجرایی آزمون با داوطلبان موجب آرامش روحی آنان می شود، تصریح کرد: کلیه آزمون‌ها در محیطی آرام برگزار می‌شود، همچنین برقراری نظم و آرامش سرلوحه امور قرار می‌گیرد، عوامل اجرایی آزمون این واحد دانشگاهی وظایف خود را به نحو احسن انجام دادند.

اجلی، از کلیه عوامل اجرایی شرکت کننده در این آزمون از جمله کارکنان صدیق و پرتلاش واحد، نیروی انتظامی در جهت برقراری نظم و امنیت آزمون، اداره امور برق میانه در راستای تمهیدات لازم برای جلوگیری از قطع برق، سرویس دهی فوریت پزشکی و استقرار آمبولانس شبکه بهداشت به داوطلبان کنکور، سازمان آتش نشانی شهرداری و غیره تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1023408

وب گردی

وب گردی